Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med melk? Jeg drikker en til to liter om dagen, tror ikke jeg hadde klart meg uten melk. Melk utgjør vel 1/3 av kostnadene i matbudsjettet mitt. Helmelk er :love:

Jeg forstår de som liker melk, null problemer med det... Men i Sjurs tilfelle...

Melk er godt og sunt.

Jeg drikker heller melk enn brus.

I løpet av en dag drikker jeg vel rundt en halv liter melk, to kopper bringebærte og et par liter vann.

... har ikke du laktoseintoleranse? Du bruker da 1 liter melk annenhver dag som du egentlig ikke tåler å drikke?

Aww. Du fikk en tilbake. :love:

:dribble:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ikke ett svar. Det er hvordan man lurer sultfølelsen sin. Smurfen snakket om å bli mett av en pakke nudler.

Må si meg enig i at det skal litt til å bli mett på en pakke nudler. Med mindre du er vandt til å drøvtygge agurk pulver. (??)

Lenke til kommentar

Presser i deg så mye vann som mulig, og tygger på isbiter som dessert. Something like that.

Det er jo ikke ett svar. Det er hvordan man lurer sultfølelsen sin. Smurfen snakket om å bli mett av en pakke nudler.

Og heller ikke spesielt seriøst. Alle vet jo hva som skjer etter en stund.

Lenke til kommentar

Hva med å ikke bruke melk i det hele tatt? MÅ dere liksom drikke melk?

Ja. Litt uaktuelt å spise mat uten å drikke melk til. To brødskiver og rundt 0.75 melk. Max sjef!

Blir også mett på ei pakke nudler. BLir jævlig mett, faktisk.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Jeg har funnet en veldig god iskaffe i pulverform som skal blandes ut med 2 dl melk.

ER SÅ JÆÆÆVLA DIGG!

Forsvant fra butikkene rundt her, har vært på Meny i sentrum (Oslo) uten å finne det, men var på Furuset før i dag, var innom butikken, og der, rett foran meg, kunne jeg se iskaffepulver. I den stund kjælte kåthetens safter seg nedover mitt høyre lår.

Lenke til kommentar

U must be kidding me :ph34r:

Jeg laget meg nudler i går... en pakke nudler, halv bolle med frosne kina-wok-grønnsaker, halv kyllingfilet i biter og ett egg.

Alt gikk ned. Da var jeg rimelig mett, men vil anbefale å huske på chilisausen og soyasausen (søt) som jeg glemte å ta i, for smaken var noe tam :hrm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Lyseblå eske?

Lyseblå eske. ;)

ER SÅ JÆÆÆVLA DIGG!

Forsvant fra butikkene rundt her, har vært på Meny i sentrum (Oslo) uten å finne det, men var på Furuset før i dag, var innom butikken, og der, rett foran meg, kunne jeg se iskaffepulver. I den stund kjælte kåthetens safter seg nedover mitt høyre lår.

De selger den jo så og si INGEN steder! De har den på én av 5 mulige Rema 1000-butikker jeg har vært på i Bodø. Ellers har jeg ikke funnet noen andre kjeder som selger den. Jeg lever liksom i fullkommen luksus når jeg først får tak i den. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

U must be kidding me :ph34r:

Nei. Har ingen problemer med å bli mett på ei pakke nudler. Jævla storspisere.

Og de har solgt sånn iskaffe her i lang, lang tid. Var borte i en mnd eller noe, så var det tilbake i flere av butikkene i området. Knallert!

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...