Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 I'm you're rebound?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Daniel, om jeg holder 3 døgn uten fôr, gjør du det også. Ellers så skal jeg fortelle deg hvordan du blir mett i 3-4 dager av én pakke nudler. Eller du kan lære deg til å spise bønner og leve på 1 boks bønner om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har da mat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 1. Å gå rundt på tom mage i 3-4 dager er ikke godt. 2. Mett på én pakke nudler i 3-4 dager? Skeptisk. 3. Bønner? Keep that shit away from me! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Aha. Du har hamstret inn et helt lager i tilfelle 3. Verdenskrig skulle bryte ut i morgen? Nei, regner med jeg vil få magasjau i løpet av høsten. Minstesøss og jeg er laktoseintolerante og melken koster 33 kr per liter, så mamma og pappa kom frem til at det ville lønne seg å slutte og kjøpe 4-5 liter laktosefri melk i uken og heller bare kjøpe 504 toalettpapirruller. 1. Å gå rundt på tom mage i 3-4 dager er ikke godt. 2. Mett på én pakke nudler i 3-4 dager? Skeptisk. 3. Bønner? Keep that shit away from me! Du spiser vafler med bestikk. Du ignoreres. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har da mat. Ah, trodde du hadde brukt opp pengene dine alt og måtte leve som jeg vanligvis gjorde i uka etter at jeg hadde fått stipendet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hva med å ikke bruke melk i det hele tatt? MÅ dere liksom drikke melk? Jeg spiser bare vafler med bestikk når jeg er på jobb. Da slipper jeg å få grisete tastatur. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er slettes ikke dumt å spise vafler med bestikk. Jeg spiser det aller meste med kniv og gaffel selv. Lettvint måte å unngå søl og sånt. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er slettes ikke dumt å spise vafler med bestikk. Jeg spiser det aller meste med kniv og gaffel selv. Lettvint måte å unngå søl og sånt. Du får en pluss i boka 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er slettes ikke dumt å spise vafler med bestikk. Jeg spiser det aller meste med kniv og gaffel selv. Lettvint måte å unngå søl og sånt. Jeg bruker som oftest en tallerken. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg må innrømme at jeg er litt nyskjerrig på hvordan i svarte man blir mett på en pakke nudler, i tre fire dager? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg spiser ostepop med bestikk. Vafler emd bestikk var genialt. Det må gjøres fra nå av! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg spiser ostepop med bestikk. Vafler emd bestikk var genialt. Det må gjøres fra nå av! brekker ikke ostepoppen av gaffelen da? vil jo tro at den deles i to? Eller kanskje jeg bare har prøvd med sprø ostepop... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hva med å ikke bruke melk i det hele tatt? MÅ dere liksom drikke melk? Hva er galt med melk? Jeg drikker en til to liter om dagen, tror ikke jeg hadde klart meg uten melk. Melk utgjør vel 1/3 av kostnadene i matbudsjettet mitt. Helmelk er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hva med å ikke bruke melk i det hele tatt? MÅ dere liksom drikke melk? Jeg spiser bare vafler med bestikk når jeg er på jobb. Da slipper jeg å få grisete tastatur. Melk er godt og sunt. Jeg drikker heller melk enn brus. I løpet av en dag drikker jeg vel rundt en halv liter melk, to kopper bringebærte og et par liter vann. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Jeg spiser ostepop med bestikk. Vafler emd bestikk var genialt. Det må gjøres fra nå av! brekker ikke ostepoppen av gaffelen da? vil jo tro at den deles i to? Eller kanskje jeg bare har prøvd med sprø ostepop... Neida, det går kjempebra. Kan tenke meg at det ikke virker med sprø ostepop som du sier Endret 7. september 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Neida, det går kjempebra. Kan tenke meg at det ikke virker med sprø ostepop som du sier Er ikke ostepop generelt sett sprø? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du får en pluss i boka Aww. Du fikk en tilbake. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg må innrømme at jeg er litt nyskjerrig på hvordan i svarte man blir mett på en pakke nudler, i tre fire dager? Presser i deg så mye vann som mulig, og tygger på isbiter som dessert. Something like that. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Neida, det går kjempebra. Kan tenke meg at det ikke virker med sprø ostepop som du sier Er ikke ostepop generelt sett sprø? Jo, men noen er sprøere enn andre. I Sverige selger de en spesiell type nemlig. Den er veldig sprø og er litt sterkere. De vanlige ostepoppene kan man stikke en gaffel i uten at de knekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg