Nie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ja? ;_; Hei! =D Hva skjer nedi der? *peke nedover i landet* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Faen at de skal bruke så lang tid på å bygge Amalie Skram Videregående Skole på Nygård, da! Står jo ikke ferdig før jeg er ferdig med videregående. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 ._. Rekrutteringen er i gang. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 ._.Rekrutteringen er i gang. Jeg gav ikke Nora beskjed om å komme inn hit, jeg la tilfeldigvis merke til henne og skrek ut. x) Lenke til kommentar
plastsjel Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Hei! =DHva skjer nedi der? *peke nedover i landet* Jeg har vondt I hodet og trenger søvn.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg liker ikke alt dette innovertissbullshitet som er blitt mote her i den sosiale tråden. :-| Jeg føler min posisjon som dronning er truet. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har vondt I hodet og trenger søvn.. Aaaw, dakar. *gi kakao og seng til* Skal jeg synge nattasang for deg? =D (NB; Mulige bivirkninger er mareritt og evig hodepine) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ingen kan da true deg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg vedder på at det er plass til trehundremilliarder brukere i denne tråden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg liker ikke alt dette innovertissbullshitet som er blitt mote her i den sosiale tråden. :-|Jeg føler min posisjon som dronning er truet. DNFK blir ikke den samme, om ikke du er dronning, snille du. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ingen kan da true deg. Søt du er. Jeg vedder på at det er plass til trehundremilliarder brukere i denne tråden.Men kun en dronning. Sant? Sant? REASSURE ME GODDAMNIT! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Eplefe, jeg skjønner hvordan du har det. Jeg føler det samme i RPP. Ikke det at det ser ut som noen kommer til å ta den fra meg med det første, men jeg føler meg alltid trua der. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Men kun en dronning. Sant? Sant? REASSURE ME GODDAMNIT!Det er mye riktighetsbassert i den tolkningen der. Så lenge DNFK er ett og bare ett kongerike. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Men kun en dronning. Sant? Sant? REASSURE ME GODDAMNIT! Sparta hadde til enhver tid to arvekonger. Ikke kan jeg stave heller. Endret 29. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Men kun en dronning. Sant? Sant? REASSURE ME GODDAMNIT!Sparta hadde til enhver til to arvekonger.Sometimes I tie my shoe, sometimes I make no sense at all. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 tjoho! Brodern + kamerater skulle spille Call of Chtulu. Så kunne ikke han ene kameraten komme likevel så jeg måtte steppe inn og spille med characteren hans. Tror dere han blir lei seg når han får høre at jeg dessverre kom i skade for å klare å drepe han? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Kjedelig å sitte hjemme en lørdags kveld.. Jaja.. Får veie opp med litt Prison Break. Hva gjør dere a? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Prøver å finne en ny jente. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg tenker over hvilken kjerneverdi jeg har i livet mitt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Kjedelig å sitte hjemme en lørdags kveld.. Jaja.. Får veie opp med litt Prison Break. Hva gjør dere a? fredagskveld(natt) faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg