Kammizez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tviler. Kan ikke du bare være grei, for en gangs skyld? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dere vet visst ikke hva ordet "retorisk" innebærer. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg håper dere snakker om plater og ikke hjerter nå. Jeg tenker på én vaffel som et dobbelt hjerte. Altså to hjerter. To vafler er altså fire hjerter i mitt hode. Men jeg er sær, så det telles vel ikke. Blir lei av og alltid være best. Kjenner følelsen. Tviler ikke. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dere vet visst ikke hva ordet "retorisk" innebærer. Oi, beklager for at jeg besvarte en post på et åpent forum. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kan ikke du bare være grei, for en gangs skyld? Er alltid grei, snill og go'. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kan ikke du bare være grei, for en gangs skyld? Er alltid grei, snill og go'. Broren din da? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er alltid grei, snill og go'. Du taler med falsk tunge unge mann. Beklag for din synd, eller føl min vrede. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kan ikke du bare være grei, for en gangs skyld? Er alltid grei, snill og go'. Broren din da? Broren hans er ganske snill og grei. Jeg har jo tross alt møtt han. Newcastle-fan og greier. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Broren din da? Det var da fælt til mas om bror min, frøken. Hva er greia? Du taler med falsk tunge unge mann. Beklag for din synd, eller føl min vrede. Aldri og aldri. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du vil altså føle min vrede. Min vrede vil slå til når du minst venter det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Broren hans er ganske snill og grei. Jeg har jo tross alt møtt han. Newcastle-fan og greier. Hmm, kult. Jeg kjenner en Magpies-supporter faktisk. Han er ganske sur og grinete. Det var da fælt til mas om bror min, frøken. Hva er greia? Jeg legger ikke merke til hvem av dere som er hvem uansett. Endret 7. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Jeg vil også føle din vrede! Hei, Nathalie. Endret 7. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du vil altså føle min vrede. Min vrede vil slå til når du minst venter det... Ja. Høres digg ut. Jeg legger ikke merke til hvem av dere som er hvem uansett. Snålt. Rimelig stor forskjell mellom både nick og spesielt avatar. Ellers kan jeg legge til at han er den nest beste, mens jeg er den beste. Farvel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei, Nathalie. Heisann! Alt bra? Snålt. Rimelig stor forskjell mellom både nick og spesielt avatar. Ellers kan jeg legge til at han er den nest beste, mens jeg er den beste. Farvel. Det er det, men jeg har så dårlig hukommelse. Snakkes, ja! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Heisann! Alt bra? Kunne nesten ikke hatt det bedre. Og med deg? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kunne nesten ikke hatt det bedre. Og med deg? Her går det fint. Fikk fri fra jobben i dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 We are internet superheroes! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dere vet visst ikke hva ordet "retorisk" innebærer. Jo, men følte for å svare likevel. Forøvrig: Toalett- og tørkepapir selges til høystbydende. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Aha. Du har hamstret inn et helt lager i tilfelle 3. Verdenskrig skulle bryte ut i morgen? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg