Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 HAHAHAHA Jeg og Lycantrophe skal gifte oss i morgen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hva slags Volvo kjører han? 240? Han kjører ikke Volvo. Toyota ftw. Jeg og Lycantrophe skal gifte oss i morgen. Hva med vårt bryllup, da? Er det kansellert? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Daww. Blir jo kjedelig med mindre kjernefolk i kafeen. sånn går det når jeg ikke har noen å hjelpe meg med pcn. Da får jeg bare leve uten. Og da blir det lite med forum. Likså greit egentlig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 sånn går det når jeg ikke har noen å hjelpe meg med pcn. Da får jeg bare leve uten. Og da blir det lite med forum. Likså greit egentlig. Hva er galt med PC'en din? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vet ikke, den har krasjet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ja, vi er kjærester. Hadde halvårsjubileum i forrige måned. Vi bor 1200 km fra hverandre fram til dette skoleåret er avsluttet, da flytter vi sammen. Og alder er bare et tall, så det skal ikke ha noe å si. Flere spørsmål? Skal dere flytte sammen? Bare pass på at Latias holder snoppen i buksa, for det er enda tre år til du er lovlig. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skal dere flytte sammen? Bare pass på at Latias holder snoppen i buksa, for det er enda tre år til du er lovlig. Jeg skal nok passe på ham. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vet ikke, den har krasjet. Konstruktivt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skal dere flytte sammen? Bare pass på at Latias holder snoppen i buksa, for det er enda tre år til du er lovlig. Jeg skal nok passe på ham. Good luck with that. Det trenger du virkelig. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Good luck with that. Det trenger du virkelig. Så, så. Du klarer å holde deg til etter ekteskapet. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Så, du er på deling mellom meg, mchansern, og latias? sounds good. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 sånn går det når jeg ikke har noen å hjelpe meg med pcn. Da får jeg bare leve uten. Og da blir det lite med forum. Likså greit egentlig. Til info, så bedrev jeg telefonsupport til Superadremalin her på forumet igår. Jeg er ikke vond å be om sånt. Jeg skal nok passe på ham. Skeptisk... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Så, du er på deling mellom meg, mchansern, og latias? sounds good. You've got it! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Høres ut som en bra plan. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er en bra plan. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skulle ikke jeg også få litt, siden du skulle få hotellrabatt? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du skal da få i massevis! Fordelen din er at du slipper å dele med resten. Vi skal ha et hotellrom for oss selv. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg og bundy nerder minecraft ga ham en diamantøks og ett par hundre steinblokker til å begynne med! 10+ internetz til meg Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nei, på tide å spille litt PS3, ve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg