Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 lol, det kan misstolkes vida Ja? Vedkommende mente jo ikke påleggslaksen min, og det var ikke det jeg heller mente. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) kan jeg få lukte på laksen din? Åoh mai Gåd! McHansern Stålker trådn! Endret 7. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ja? Vedkommende mente jo ikke påleggslaksen min, og det var ikke det jeg heller mente. Lol, var det noen som seriøst trodde jeg skulle hjem til deg og spise brødskive? :!: 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 kan jeg få lukte på laksen din? Åoh mai Gåd! McHansern Stålker trådn! Ja, men den lukter litt fishy. Ja? Vedkommende mente jo ikke påleggslaksen min, og det var ikke det jeg heller mente. Lol, var det noen som seriøst trodde jeg skulle hjem til deg og spise brødskive? :!: :!: 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har selv smakt på laksen til Bundy og kan bekrefte at dette er topp klasse. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vet ikke om du har gjort deg fortjent til dem. Kan jeg få noen? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Neimen, har du sett. Er det ikke min gode venn hotelleieren! Hvordan står det til? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvordan kan jeg si nei til deg? værsegod. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei hei! Nå sitter jeg på jobb og svarer sarkastisk på e-poster. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 brb folkens, skal innom badet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvordan kan jeg si nei til deg? værsegod. Hurra! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Av ren kuriositet, er du og Latias faktisk kjærester? Bor ikke du i Nordland og han i Oslo? Og er ikke du 13 og han 18? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Håper dem faller i smak. Nå stikker jeg. Blir lenge til jeg eventuelt kommer innom igjen. Hadebra. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har selv smakt på laksen til Bundy og kan bekrefte at dette er topp klasse. Vil du gi noe terningkast? Vil helst ha kvalitetsgaranti før jeg bare kaster meg utti. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Av ren kuriositet, er du og Latias faktisk kjærester? Bor ikke du i Nordland og han i Oslo? Og er ikke du 13 og han 18? Dem er internettkjærester. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Av ren kuriositet, er du og Latias faktisk kjærester? Bor ikke du i Nordland og han i Oslo? Og er ikke du 13 og han 18? Ja, vi er kjærester. Hadde halvårsjubileum i forrige måned. Vi bor 1200 km fra hverandre fram til dette skoleåret er avsluttet, da flytter vi sammen. Og alder er bare et tall, så det skal ikke ha noe å si. Flere spørsmål? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Håper dem faller i smak. Nå stikker jeg. Blir lenge til jeg eventuelt kommer innom igjen. Hadebra. Daww. Blir jo kjedelig med mindre kjernefolk i kafeen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg og vida flytter sammen etter skolen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg og vida flytter sammen etter skolen. Demp deg! Jeg trodde vi ble enig om å holde lav profil, i alle fall så lenge Latias leser i tråden? 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Av ren kuriositet, er du og Latias faktisk kjærester? Bor ikke du i Nordland og han i Oslo? Og er ikke du 13 og han 18? Ja, vi er kjærester. Hadde halvårsjubileum i forrige måned. Vi bor 1200 km fra hverandre fram til dette skoleåret er avsluttet, da flytter vi sammen. Og alder er bare et tall, så det skal ikke ha noe å si. Flere spørsmål? Hva slags Volvo kjører han? 240? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg