Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Så du liker små søte pusegutter? Er Latias en sånn en? Latias er veldig pus. Men det skal jeg egentlig ikke si høyt. Jeg tror at 98.7% av brukerne på forumet diskusjon.no vet det allerede, så det gjorde nok ingen skade. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det var da fælt så negativ du fremstår i dag da, frøken. Tull. Jeg er da positiv. Se, jeg smiler Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) de restede 98,7% tar du ansvar av. Gypsy, vil du sende noen hjemmelagde boller til meg? Endret 7. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 støpt inn i diskusjon.no Ey, du kan ikke sitere et innlegg som aldri fant sted! 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) I speak to angels. Latias stalker tråden, om noen flørter med vida så blir det warning+ fjerning av innlegg. Vida Endret 7. september 2011 av Kvittering 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det var da fælt så negativ du fremstår i dag da, frøken. Tull. Jeg er da positiv. Se, jeg smiler Kan jo hende at du er superpositiv i dag, men du har fremstått litt negativ. Mihih! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Røyka du laksen med hasj bundy? lul< Det telles ikke hvis du ikke har fisket laksen selv! Der dreit du deg ut, det har jeg vel. edit: og røyket og saltet den selv. Endret 7. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Forresten, kan vedde en slant på at det er Latias som gir Vida en pluss for hver post. Du tar feil, Necro. Jeg er innom fra mobilskinnet, det er ikke mulig å plusse. Og helt ærlig, jeg har da bedre ting å ta meg til enn å sitte i timen og plusse Vida. Så lavt faller jeg ikke. Forresten er det mye bedre å stemme blankt enn å ikke bruke stemmeretten i det hele tatt. Jeg hater sofagriser som ikke bruker stemmeretten sin. Hvorfor ikke bare forlate landet om man ikke bryr seg? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 de restede 98,7% tar du ansvar av. Gypsy, vil du sende noen hjemmelagde boller til meg? Vet ikke om du har gjort deg fortjent til dem. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) pics. Gypsy, Jeg sulter, hva må jeg gjøre? Endret 7. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det var da fælt så negativ du fremstår i dag da, frøken. Tull. Jeg er da positiv. Se, jeg smiler Kan jo hende at du er superpositiv i dag, men du har fremstått litt negativ. Mihih! Javel beklager at jeg framstår feil da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) pics. Vil du ha bilder av laksen min? er det det du mener? Endret 7. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det telles ikke hvis du ikke har fisket laksen selv! Der dreit du deg ut, det har jeg vel. edit: og røyket og saltet den selv. Ok, ok. Jeg legger meg flat. All respekt for deg! 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du tar feil, Necro. Jeg er innom fra mobilskinnet, det er ikke mulig å plusse. Og helt ærlig, jeg har da bedre ting å ta meg til enn å sitte i timen og plusse Vida. Så lavt faller jeg ikke. Det var en spøk, guttebass. Ro deg ned. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Latias@ Hat er ett sterkt ord og skal brukes i sjeldenhet. Men, farvell diskusjon.no har vært gøy her inne, men nå har jeg rukket post-limit på 666 innlegg. Cya om noen poster. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ok, ok. Jeg legger meg flat. All respekt for deg! Unnskyldning; Akseptert. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Forresten, kan vedde en slant på at det er Latias som gir Vida en pluss for hver post. Du tar feil, Necro. Jeg er innom fra mobilskinnet, det er ikke mulig å plusse. Og helt ærlig, jeg har da bedre ting å ta meg til enn å sitte i timen og plusse Vida. Så lavt faller jeg ikke. OH SNAP Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Akseptert. Såpass akseptert at jeg får smake på laksen din? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Akseptert. Såpass akseptert at jeg får smake på laksen din? Selfølgelig, mitt barn. Kom hit, så skal du få smake. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) lol, det kan misstolkes vida Håper latias ikke leser vida sine profilkommentarer Endret 7. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg