Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg kjenner deg i allefall. Og du er mitt stoff. YOUR LOVE IS MY DRUG. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Fryktelig med capsing fra deg da Hansern. bundy klarer ikke å skrive en byggetillatelse på minecraft. Han feiger ut Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Fryktelig med capsing fra deg da Hansern. Viktig å skrive i caps så alle får med seg det kule jeg skriver. Kunne jo hende at noen hadde gått glipp av det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Slapp helt av, det er umulig å overse noe du skriver. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Fryktelig med capsing fra deg da Hansern. bundy klarer ikke å skrive en byggetillatelse på minecraft. Han feiger ut Sorry, jeg har det som prinsipp å ikke skrive masse tull og faenskap, og heller holder meg kort og seriøst. Fryktelig med capsing fra deg da Hansern. Viktig å skrive i caps så alle får med seg det kule jeg skriver. Kunne jo hende at noen hadde gått glipp av det. Bra du gjorde det, ellers kunne jeg ha oversett det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Joda, jeg overser det lett. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Jeg overså det ikke så jeg valgte å oversette det til norsk. Hans er en geilen man. Endret 7. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 We can dance. We can dance. Everything is out of control! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Cola, pizza og nå kakao var en flott start på dagen. Og nå stikker jeg straks på jobb. Kos dere i kafeen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Joda, jeg overser det lett. Ser ut som du må begynne å bruke Size 7, mchansern. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg startet dagen med hjemelagde boller, var ikke så verst det heller. Joda, jeg overser det lett. Ser ut som du må begynne å bruke Size 7, mchansern. Nei. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 LIKE A BAWS!, Hvordan var filmen i natt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg startet dagen med hjemelagde boller, var ikke så verst det heller. Høres deilig ut. Må stikke nå. Ha det fint. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Og nå stikker jeg straks på jobb. Kos dere i kafeen. Trodde halliker jobbet mest om natten jeg, høhøhø. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Filmen var suveren, og litt mer. Jævlig fet! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Trodde folk i reisefirmaer jobbet i kina jeg. AWW yea necro, syndt jeg ikke kan se den. Min psykiske alder er for lav Endret 7. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Trodde folk i reisefirmaer jobbet i kina jeg. Det gjør jeg også. Ni hao. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det lukter troll fra deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg