Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ble jo stoppet i Tønsberg. På E18 MOT Oslo. Du skulle kjøpe dop, ja? Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Haha! Vet du ikke hvem jeg er? Har du enda ikke funnet det ut? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du skulle kjøpe dop, ja? Nope. Middag med kjæresten. Og nei Necrosodomic; aldri hørt om deg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Jeg har vært i huset ditt flere ganger, men vet ikke fargen siden du kidnappa meg jo hver gang. Måtte sy 3 sting etter du lekte deg sist gang. Necrosodomik er ei jente med bakoversveis 360´. Flørter villt med Kammizez. Det ryktes at de to hadde sex sammen over en bro ved E39. Endret 7. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nicket mitt, nei. Men herregud, har jo lagt ut masse "ledetråder" når du har postet her. Trodde du hadde funnet det ut for lenge siden. :!: Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du liker pølsa da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nicket mitt, nei. Men herregud, har jo lagt ut masse "ledetråder" når du har postet her. Trodde du hadde funnet det ut for lenge siden. Er det meg du snakker til? Tror jeg aldri har lest et slikt innlegg. Da beklager jeg, og ber gjerne om noen nye. Eller hvorfor ikke bare si det, himla teit å legge ut "ledetråder", eller? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Zeromac, jeg liker deg. No joke. The friendly way. Endret 7. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jo, takk. Uansett - hadde samme greia med en fyr her i går også. Sa opptil flere ganger at vi hadde snakket sammen, og at jeg visste hvem han var, "bare jeg tenkte litt". Hvorfor i helvete. Kjenner du meg, eller vet hvem jeg er, hvorfor i svarte skal jeg drive å leke for å finne det ut? Er da faen ikke sosialt tilbakestående. Takk. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Necrosodomic er bare slik, shame on him! Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) God natt. Endret 7. september 2011 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 HNGH HGNH HGNH!!! Også så sint, a gætt. Og jeg trodde at det var rimelig poenbart at jeg tulla. Se på smileyene, vøtt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Åja, ok. Jeg tar alt du sier fornærmende. necro Endret 7. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Necro du er sint selv. Synes det er litt rart at du må hinte til hvem du er, istedenfor å si det rett ut. Tar frem popkorn og Endret 7. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hohoh! Kvittering sendte meg en PM som kan tolkes på litt forskjellige måter. Jeg vet ikke hvorfor han gjør det. Jeg liker det svært lite. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg er bare sånn, si ifra om du har noe imot det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nei, nå legger jeg meg. Internetthelter kan brenne. God natt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 skal jeg brenne? God natt til deg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg