Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hyggelig å se deg her, Glimti. Hva jobber du med? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hat er et meget sterkt ord, som kun skal brukes i sjeldenhet! Selv synes jeg det passer i svært mange sammenhenger! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hat er et meget sterkt ord, som kun skal brukes i sjeldenhet! Selv synes jeg det passer i svært mange sammenhenger! Det sier vel mer om deg enn om begrepet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Uff, jeg har så vondt i underleppa at jeg vurderer å ta en tur til legen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det sier vel mer om deg enn om begrepet. Niks, sier ikke noe spesielt i det hele tatt. Kansje utenom hva slags temaer du snakker om/tenker på. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Uff, jeg har så vondt i underleppa at jeg vurderer å ta en tur til legen. Det var da også et sted å ha vondt! Hva har du utsatt deg selv for? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Uff, jeg har så vondt i underleppa at jeg vurderer å ta en tur til legen. Høres kjipt ut. God bedring. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 http://www.finn.no/finn/travel/theme/object?finnkode=30471162 Noen som blir med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det var da også et sted å ha vondt! Hva har du utsatt deg selv for? Vel, jeg vet ikke..... eller, det var en gutt som spente bein på meg for "tull". Jeg sa det gikk helt greit, men det gjør litt vondt fortsatt. Takk, Glimti. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) http://www.finn.no/finn/travel/theme/object?finnkode=30471162 Noen som blir med? Fristende, men jeg har andre planer for tiden. Er dessuten mye opptatt. Endret 6. september 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 http://www.finn.no/finn/travel/theme/object?finnkode=30471162 Noen som blir med? Hell naw, jeg skal til Thailand, så jævlig. Eller Burma, stalke mchansern? Vel, jeg vet ikke..... eller, det var en gutt som spente bein på meg for "tull". Jeg sa det gikk helt greit, men det gjør litt vondt fortsatt. WTF? Du skulle ha brukt knyttneve. for "tull". Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Veldig barnselig av en gutt å spenne bein på deg, uansett om det er seriøst eller for "tull". Bundy, tror du vi får være med hansern og har nok peng med 11k? latias og jarmo sitter i en båt. Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 WTF? Du skulle ha brukt knyttneve. for "tull". Nei, jeg liker ikke å gjøre sånt. Det var jo bare vennlig ment uansett, så jeg har ingen grunn til å være sur på ham. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Veldig barnselig av en gutt å spenne bein på deg, uansett om det er seriøst eller for "tull". Bundy, tror du vi får være med hansern og har nok peng med 11k? latias og jarmo sitter i en båt. Kysser som bare det, K Y S S, Jarmo datter ned jeg kan ta med 30k, trolls alt, underholdning (you know what im talking about) koster penger. Nathalie, en gutt som spenner bein på en jente, går enten i sjette klasse, eller er mentalt tilbakestående. Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) kjipt da, men slik skjer fra tid til annen. Welcome to the jukebox, and we have been waitin for Ya Gud, jeg hater mac. Lag i diskusjon.no er jo awesome. diskusjon & youtube samtidlig er hard load for en mac, 75´. på en pute Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 kjipt da, men slik skjer fra tid til annen. Welcome to the jukebox, and we have been waitin for Ya Gud, jeg hater mac. Lag i diskusjon.no er jo awesome. Skulle ønske MAC forsvant fra verdenes overflate. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Liker designet og operativsystemet, men de sucker som fæn ellers. Holy Banana phone! http://www.finn.no/finn/travel/theme/object?finnkode=30455996 Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Liker designet og operativsystemet, men de sucker som fæn ellers. Holy Banana phone! http://www.finn.no/finn/travel/theme/object?finnkode=30455996 100k er ikke så mye. Den skal jeg vise til familien, kanskje de drar meg med Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 skal vise den til stefar som har endel nuller ekstra på konto. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 skal vise den til stefar som har endel nuller ekstra på konto. Vi må bestille på samme cruise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg