Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er jo nettopp det jeg gjør. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) reiser til stavanger kl 9 i morgen tidlig. Om jeg får læreplass så lover jeg å ta flyet til oslo, om du henter meg på gardemoen. Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 reiser til stavanger kl 9 i morgen tidlig. Om jeg får læreplass så lover jeg å ta flyet til oslo, om du henter meg på gardemoen. Forræder. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Oslo er noe piss. Har du lappen? Bundy, I see ya Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bør legge meg nå. Dumme meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Det står såpass dårlig til her ja Det gjør det Wait what. Hvordan vet du at jeg har fått PM? Fordi de leser PM's dine for morro skyld Han har sikkert drukket seg i søvn. WTF, det der var unødvendig. Du har forresten helt rett God morgen Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Sov godt Nathalie. Hey bundy2 Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei, Bundy. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har du lappen? Selvfølgelig har Kammizez lappen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sov godt Nathalie. Jeg skal ikke legge meg ennå. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det skal jeg (snart). Aner ikke hvorfor jeg fortsatt sitter oppe. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ah, trodde det. Kammi skal så hardt få hente meg på gardemoen i så fall. Hvem vil være baksetesjåfør? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei, Bundy. Hey, forumets vakreste Sov godt Nathalie. Jeg skal ikke legge meg ennå. Det sier du alltid, ikke ødelegg søvnrytmen nå da. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Er det verdt å sitte lenge oppe i dag på forumet? Edit; døgnrytmen er fucka uansett. Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er det verdt å sitte lenge oppe i dag på forumet? Edit; døgnrytmen er fucka uansett. Såklart, deres mester; Bundy er her nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hey, forumets vakreste Står alt bra til med deg? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Edit; døgnrytmen er fucka uansett. Døgnrytmen min hadde akkurat blitt perfekt igjen etter sommeren, men nå driver jeg plutselig og roter igjen. Det skal virkelig ikke være lett her i verden. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Står alt bra til med deg? Såklart, jeg ruler hele gata Hva med deg? (bortsett fra ååh jeg må sove, åå jeg må være våken litt til ) Edit; døgnrytmen er fucka uansett. Døgnrytmen min hadde akkurat blitt perfekt igjen etter sommeren, men nå driver jeg plutselig og roter igjen. Det skal virkelig ikke være lett her i verden. Det tar 4-5 dager før du får justert døgnrytmen, da du bare kan justere litt og litt. Så fiks den opp gradvis, funker som faen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva driver folket med? Jeg har noe mat stående å koke, har skrevet noen innlegg i de trådene jeg stadig er aktiv i, har skrevet litt mer på profilen, vært på pm og nå skal snart logge av så blir det mat og litt tid for seg selv før jeg legger meg. Burde sove godt pga. at jeg sov helt elendig i går natt. Og i morgen må jeg opp for da er det jobb. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ble ringt fra subsea7 i dag, sa at han som har ansvar for lærling måtte på et viktig møte, så blir kanskje ikke intervju før tors-fre Som sagt, jeg lover å reise til oslo om jeg får plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg