Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hvordan går det, Jarmo? Endret 6. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hyggelig at du stikker innom, Jarmo. Men nå er det natta på meg, god natt! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Giv akt!! Admin stikker innom og hilser på dere Jeg ble akkurat hilset på av en Administrator! Heldig-gris, må jeg si.. Ikke slå av skjermen for noen dager nå, nyt av synet.. ^^ 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Giv akt!! Admin stikker innom og hilser på dere Står det til med gutta boys + noen damer? Sovetid for finske gutter nå Jarmo. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Heldig-gris, må jeg si.. Ikke slå av skjermen for noen dager nå, nyt av synet.. ^^ PrintScreen'et det og skal ha det som bakgrunnsbilde resten av mitt liv. Aldri før har jeg opplevd noe så stort! 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ville bare stikke innom og si at vannpistol-krig i forumet er forbud. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ville bare stikke innom og si at vannpistol-krig i forumet er forbud. En gang så skal du komme å få finsk sommersuppe hos meg. 50/50 Minttu og Koskenkorva i en blomstrete tallerken! KIPPIS! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Heldig-gris, må jeg si.. Ikke slå av skjermen for noen dager nå, nyt av synet.. ^^ PrintScreen'et det og skal ha det som bakgrunnsbilde resten av mitt liv. Aldri før har jeg opplevd noe så stort! Se der ja.. En gluping i forumet, nå skal du få -10 varsel av meg, skal trekkes ifra den dagen du får en ekte warn. Happy nå? @Mchansern Takker for tilbudet, stikker innom når jeg har tid.. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Wow, Jarmo.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, da er det på tide for småsmurfer å bysselalle. Tar med meg nok en bok av den fantastiske forfatteren Arto Paasilinna og leser ut. Får ikke nok av den mannen! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Happy nå? Ja, jøss. Jeg kunne ikke vært lykkeligere. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si nå. Er det lov med «tusen takk», eller blir det for puslete? Jeg er for lite vant med slike overveldelser. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nå skal denne gutten fra Oslo sove søtt i sengen sin mens været dundrer utenfor, akk så digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det holder sikkert med å si takk, du trenger ikke å skrive en hel bok. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det holder sikkert med å si takk, du trenger ikke å skrive en hel bok. Hva vet du om mine behov for takketaler? 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Wow, Jarmo.... Hva behager? Edit: oooops! Latias kan bli sjalu nå.. ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Det holder sikkert med å si takk, du trenger ikke å skrive en hel bok. Hva vet du om mine behov for takketaler? En takk fra Vida er jo som å få en fredspris, det er svært stort og noe man må gjøre seg fortjent til. Endret 6. september 2011 av Aalton waits for alice 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hehe! Moroklumpene mine. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Huh. Kan jeg si noe kjempeslemt å få en times ban? Uten å få det på rullebladet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jada. Jeg har prøvd det selv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Moroklumpene mine. HEI! Ikke dra inn ballesteinene dine inn i praten i DNFK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg