Fisk1 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har snart 9000 i OT. Tells det? OT teller ikke vett. Bare teh real shiet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har snart 9000 i OT. Tells det? OT teller ikke vett. Bare teh real shiet. Hvis det hadde telt hadde jeg vært oppi over 13k. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 "I strøket" la jeg også merke til. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvis det hadde telt hadde jeg vært oppi over 13k. Og jeg hadde vært oppe i ca 7-8k Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 mushi, den der så jævlig god ut. *lyst på* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg kan klirre, og klynke, og stønne og le Det jeg og mente, han mente det der var koffert. Det er når man ser innuendo i det der, gitt konteksten, at man vet at man bør ta et skritt tilbake og puste rolig ut, og så tenke over sin livssituasjon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Det er sånt som kan være farlig. Spesiellt hvis gærne folk med mye innflytelse feiltolker ting helt hinsides. Som når Tipper Gore (kona til Al, ja) gikk til korstog mot heavyrock på 80-tallet. Hun overbeviste foreldre om at musikken var bare satan og djevelskap, og de fikk folk til å brenne LP-plater i gatene i Jesu navn, helt sinnssykt. De dro til og med Dee Snider fra Twisted Sister foran en offentlig rettshøring for å ta rotta på dem, men det viste seg at det meste hun hadde å fare med var feiltolkninger av tekster. Hun mente en sang som Under the Blade handlet om å få unge til å ta livet av seg med kniv. Mens sangen egentlig handler om en livsviktig operasjon trommisen hadde en gang. Som han sa det selv, "it's not my fault ms Gore has a dirty imagination". Han gikk fra høringen med hevet hode såklart, etter å ha slått alle argumenter ned i støvlene på intelligent vis. Men det der førte faktisk til at alle plater med "offensive lyrics" måtte merkes med en lapp. Som jo virket HELT mot planen, da visste jo ungene hva de skulle kjøpe Endret 29. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 mushi, den der så jævlig god ut.*lyst på* Har du fått boka? Har ikke hørt noe fra deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ooh, jada. Har fått den, har bare ikke åpna den enda. Måtte lese ferdig Lesbisk Nigger og så glemte jeg den og nå har jeg begynt på Hulebjørnens Klan. Får ta den i påska, det er vel da man leser slikt, uten at jeg helt vet hvorfor. Tror jeg nevnte at jeg hadde en konvolutt som det sto mushi mush! på liggende på skrivebordet da det var snakk om hva man hadde på skrivebordet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg så en film om den saken en gang, Bytex. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg så en film om den saken en gang, Bytex. Så noe om det i history of heavy metal elns tror jeg dokumentaren het. Var mye tøft om norge der ^^ EDIT: skal snart på middag hos svigermor Sulten! Endret 29. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) jeg vil på lan.. lovelan er i helga angrer på at jeg ikke dro *snufs* drepte jeg tråden? Endret 29. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som har sett Band of Brothers? Fantatisk film. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg lurer på hvor god sjanse jeg har for og havne på førstevalget mitt på inntak til videregående skole. Har følgende liste nå: 1. Design & Håndtverk 2. Studiespesialisering 3. Media Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg lurer på hvor god sjanse jeg har for og havne på førstevalget mitt på inntak til videregående skole.Har følgende liste nå: 1. Design & Håndtverk 2. Studiespesialisering 3. Media Skal du bli frisør? (design og håndtverk) Endret 29. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Skal du bli frisør? (design oh håndtverk) Niks, børsemaker Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Såpass.. var å så der under utplassering.. irriterende kjedelig og lang skoledag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som har sett Band of Brothers? Fantatisk film. Har sett serien, en av de beste som er laget.Sykt bra score på IMDB også. Skulle bare mangle.. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Såpass.. var å så der under utplassering.. irriterende kjedelig og lang skoledag. Ewww, wot's happenin' to ya signature, bro? Studiespesialisering er tingen. Ingeniørutdannelse etc etc. Gleder meg! Muttern vil ha meg inn på folkehøyskole, æææææsj :S Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Skal søke elektro, jeg. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg