Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan klirre, og klynke, og stønne og le

Det jeg og mente, han mente det der var koffert.

Det er når man ser innuendo i det der, gitt konteksten, at man vet at man bør ta et skritt tilbake og puste rolig ut, og så tenke over sin livssituasjon.

Lenke til kommentar

Det er sånt som kan være farlig. Spesiellt hvis gærne folk med mye innflytelse feiltolker ting helt hinsides. Som når Tipper Gore (kona til Al, ja) gikk til korstog mot heavyrock på 80-tallet. Hun overbeviste foreldre om at musikken var bare satan og djevelskap, og de fikk folk til å brenne LP-plater i gatene i Jesu navn, helt sinnssykt.

De dro til og med Dee Snider fra Twisted Sister foran en offentlig rettshøring for å ta rotta på dem, men det viste seg at det meste hun hadde å fare med var feiltolkninger av tekster. Hun mente en sang som Under the Blade handlet om å få unge til å ta livet av seg med kniv. Mens sangen egentlig handler om en livsviktig operasjon trommisen hadde en gang.

Som han sa det selv, "it's not my fault ms Gore has a dirty imagination". Han gikk fra høringen med hevet hode såklart, etter å ha slått alle argumenter ned i støvlene på intelligent vis. Men det der førte faktisk til at alle plater med "offensive lyrics" måtte merkes med en lapp. Som jo virket HELT mot planen, da visste jo ungene hva de skulle kjøpe :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ooh, jada.

Har fått den, har bare ikke åpna den enda.

Måtte lese ferdig Lesbisk Nigger og så glemte jeg den og nå har jeg begynt på Hulebjørnens Klan.

Får ta den i påska, det er vel da man leser slikt, uten at jeg helt vet hvorfor.

Tror jeg nevnte at jeg hadde en konvolutt som det sto mushi mush! på liggende på skrivebordet da det var snakk om hva man hadde på skrivebordet :p

Lenke til kommentar
Såpass.. var å så der under utplassering.. irriterende kjedelig og lang skoledag.

Ewww, wot's happenin' to ya signature, bro?

Studiespesialisering er tingen. Ingeniørutdannelse etc etc. Gleder meg!

Muttern vil ha meg inn på folkehøyskole, æææææsj :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...