Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så lenge man husker såpen, så. Jeg hadde digget en tur ut i regnet, rly. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bare et kvarter til jeg kan labbe hjemover og legge meg Sånn er det når du tigger om hjelp på forumet hele natten Du fikk det til i allefall, vær stolt! Strout ur stuff! Nå var det ikke så mye hjelp i deg. Jeg fant bare fram den gode gamle Accelerated C++-boka mi og det gjorde sitt Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Pils i dag og fri i morgen. Studentlivet er bra! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Du får hjemmelaget pizza i posten. Vær fornøyd, ellers trekker jeg tilbake tilbudet mitt! ja takk Endret 6. september 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 ja takk Min pizza. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du skal få pizza av meg du, Simen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 ja takk Sorry. Tilbudet er forbeholdt Kammizez. Du kan alltids sende en søknad på mail, men jeg tviler sterkt på at du vil få gjennomslag. Du skal få pizza av meg du, Simen. Hei! Du kan ikke ta fra meg min eneste kunde! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Beklager! Du skal få tilbake kunden din. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så, så. Jeg er ikke den eneste i verden som kan lage pizza. Jeg er bare den eneste i verden som lager ordentlig god pizza. Beklager! Du skal få tilbake kunden din. Takk. Nå kan jeg puste igjen. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så, så. Jeg er ikke den eneste i verden som kan lage pizza. Jeg er bare den eneste i verden som lager ordentlig god pizza. Tror jeg ikke noe som helst på. Bevis, takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er ikke meningen å ta noe som helst fra deg. Det har heller aldri vært i tankene mine. Så jeg beklager hvis du har følt det slik, Vida. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nathalie, du kan sende pizza til meg hvis du vil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva vil du ha på? Det koster 250 kr! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 ææh, nei da står jeg over. God natt! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du skal få pizza av meg du, Simen. Takk, jeg tar imot fra alle som tilbyr. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du skal få en "Big Sausage pizza" fra meg. Kjent fra div. filmer på internett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 ææh, nei da står jeg over. God natt! God natt, ja. Du kunne egentlig fått den for 50 kr, men okei. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kammi får gratis. Tror jeg ikke noe som helst på. Bevis, takk. Hva, skal du ha mat også nå? Er det ikke godt nok for deg at jeg kommer klesløs til den andre siden av landet? Makan til kravstorhet på hotelleieren. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg