LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kjære ære ikke la være, Vi skal vinne, uten å være sære. Jeg er så glad Norge vil vinne. Og dette skal vi minne Danmark på, de må forsvinne! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sjokoladekjeks? Ja takk! Jeg stiller opp. Så, tving meg tilbake til historieleksen. Den var bare halveis moro første gang, og nada moro andre gang. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 2-0 til danmark ser det ut som. Det stemmer godt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Gud har satt i gang syndefloden utenfor vinduet mitt SODOMA OG GOMORRA! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Gud eksisterer ikke. Klag til naturen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sjokoladekjeks? Ja takk! Jeg stiller opp. Så, tving meg tilbake til historieleksen. Den var bare halveis moro første gang, og nada moro andre gang. Se for deg en rabiat mann, med øks, som står bak deg. Om du ikke gir han sjokoladekjeks, eller ikke gjør leksa, så er det værst for deg Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så, tving meg tilbake til historieleksen. Den var bare halveis moro første gang, og nada moro andre gang. Hva? Må jeg gjøre noe også nå? Jeg ville bare ha sjokoladekjeks. Jeg kan gi deg to argumenter: Det er bedre å få den gjort enn å ha den hengende over deg. Samme hvor fælt det er å sette seg ned med den, er det verre å møte opp på skolen igjen uten å ha gjort den. Min motivasjon er at jeg skal bli jurist en vakker dag. Skulle gjerne holdt en lang og slående tale om alt du vil få ut av kunnskapen, og kommet med drøssevis av gode visdomsord om arbeidsmoral og sånt, men det finnes egentlig ikke noe annet å si enn at du får kaste deg uti det og bli ferdig med det. Bare bit tennene sammen og få det unnagjort. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jurist? Vet du hva en kvinnelig jurist trenger? Jur. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dere høres ut som samvittigheten min. Jeg får vel gjøre dem. Problemet er at jeg gjorde en litt for god jobb på første innleveringen i historie. Litt vel å leve opp til her, i forhold til hvor mye arbeid på jevn basis er villig til å legge i historieleksene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Min motivasjon er at jeg skal bli jurist en vakker dag. Du har mye å lære av Tor Erling Staff. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jurist? Vet du hva en kvinnelig jurist trenger? Jur. Det verste er at jeg lo høyt. Fniz. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Påstår du at jeg mangler noe? Dere høres ut som samvittigheten min. Jeg får vel gjøre dem. Problemet er at jeg gjorde en litt for god jobb på første innleveringen i historie. Litt vel å leve opp til her, i forhold til hvor mye arbeid på jevn basis er villig til å legge i historieleksene. Er det ikke en motivasjon i seg selv å ha et godt rykte å leve opp til, da? Det var det som berget meg gjennom hele grunnskolen. 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Påstår du at jeg mangler noe? Ser sånn ut ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det verste er at jeg lo høyt. Fniz. Ingenting er som en god dose barnslig humor. Påstår du at jeg mangler noe? Jeg tror ikke på noe jeg ikke har sett. Bevis, takk. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du har mye å lære av Tor Erling Staff. Vi er bestevenner. Jeg tror ikke på noe jeg ikke har sett. Bevis, takk. Jeg er jo splitter naken på vei hjem til deg. Ha litt tålmodighet, ellers orker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du, jeg jobber på IT-Support. Tålmodighet er det noe jeg har i uendelige kvanta. 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 jeg jobber som forumveileder, og derfor har jeg taushetsplikt og må være tålmodig. Er det noe du lurer på, send pm. Mvh Forumveileder kontoret for Rogaland. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg jobber ikke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 rainymood live utenfor vinduet nå Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg jobber ikke. NAV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg