felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Venner er folk jeg møter noen ganger i måneden. Hva venter vi på da? Er jo bare å sette igang det nye vennskapet vårt med full entusiasme! Når er du ledig? 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 det har visst slått ann veldig i danmark. ihvertfall i hølet jeg bor i. syns det ser mer rart ut enn jeg trur det er nyttig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har dødslyst på tåsko. WHAT?! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bor ikke du i Bergen? Stikk innom löplabbet og kjøp et par da! Så varmer du opp med å jogge 5 minutter på mykt underlag, og øker gradvis. Har ikke føtter til det. Har nesten ikke lilletær. WHAT?! ? De er jo dødskule. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 mangler du lilletåa eller er det ikke bein i den ellerno? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva venter vi på da? Er jo bare å sette igang det nye vennskapet vårt med full entusiasme! Når er du ledig? Jeg er allerede halvveis naken. Bare å stoppe innom. det har visst slått ann veldig i danmark. ihvertfall i hølet jeg bor i. syns det ser mer rart ut enn jeg trur det er nyttig. Nyttig? Ta en titt på hvordan du løper med og uten sko på gulvet. Hva gjør kroppen helt naturlig når du er uten sko? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Den er miniliten. Jeg mener det, miiiini i forhold til de andre. Ser ut som om jeg mangler det øverste leddet når man ser på den. Og den er så liten at jeg har så og si nada bevegelsesfrihet med den. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 hmm. du har vel et poeng der Geir.. pleier å gå mye barbeint om sommern though så om det ikke er asfalt over lange avstander så kan jeg fint jogge og løpe. grus gjør som regel ingenting. morsomt Nie jeg kan tegne med beina Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg misunner deg. Jeg hadde vært fornøyd om bena mine kunne gå skikkelig. Men de skal absolutt snuble i alt mulig. Inkludert hverandre. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvem trenger tv for å vite hvordan det går på fotballkampen? Er bare å sjekke facebook hvert 10. minutt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 hehe sant. kunne egentlig ikke brydd meg stort mindre om den fotballkampen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fy faen i helvete dette er deprimerende altså. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 kan jeg gjøre deg lykkelig? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er det nå jeg skal prise meg lykkelig over facebooken min? Jeg aner ikke hvilken kamp det er snakk om, har ikke sett en eneste status om det, og vet bare at det er en eller annen kamp (jeg vet ikke engang hvilken sport) på grunn av dnfk. 8D Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ut av facebookstatuser har jeg fått vite at det er norge vs. danmark, og det går dårlig for norge. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 tenkte å sjekke nyheitar så da gikk jeg uheldigvis inn på vg og der trur jeg det er oppdatering konstant mens ting skjer. meningsløst, tbh. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 2-0 til danmark ser det ut som. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er allerede halvveis naken. Bare å stoppe innom. Åh. Hadde begynt å kle av meg selv også da det plutselig slo meg at jeg ikke vil gå naken hele veien til ... Sandaker, Oslo(?) Så det var jo temmelig bortkastet. 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen her som er gode på motivasjonstaler? Jeg betaler i sjokoladekjeks. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sjokoladekjeks? Ja takk! Jeg stiller opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg