felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du var ikke så lenge borte. Jeg trodde jeg hadde noe skolearbeid som skulle gjøres, men fant ut at jeg allerede ligger en måned foran med alt. Så hadde jeg lyst til å jogge, men da hadde jeg jo druknet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg tipper at han er hos dama si. Hmm, så han har dame. Skal han se kampen der, kanskje? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvor ser jeg kampen i kveld gratis? Husker ikke hva den siden heter. PMMMMM Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg tipper at han er hos dama si. Hmm, så han har dame. Skal han se kampen der, kanskje? Jeg regner med at han har dame, ja. Og han skal sikkert se kampen på gratis stream. Enten det eller pub, men blir nok stream. Hvorfor sitter jeg her og svarer for broren min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du var ikke så lenge borte. Jeg trodde jeg hadde noe skolearbeid som skulle gjøres, men fant ut at jeg allerede ligger en måned foran med alt. Så hadde jeg lyst til å jogge, men da hadde jeg jo druknet. Å hallo. En måned foran alt? Hvordan får du tid til det? Jeg har vært på Elixia i dag. Jeg vet ikke om det finnes i nærheten av der hvor du bor, men det hadde vært et alternativ. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har treningsstudio på jobben. Slipper å betale for å trene. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Å hallo. En måned foran alt? Hvordan får du tid til det? Jeg har vært på Elixia i dag. Jeg vet ikke om det finnes i nærheten av der hvor du bor, men det hadde vært et alternativ. Framgangsmåten er å 1: prioritere vekk alt annet i livet, 2: manipulere sin egen mentalitet, og 3: holde kjeft og smile. Du må ikke regne med at det finnes noe som helst tøft i Bodø. Vi har alltids Friskhuset, men da må jeg ut på tjueminutters spasertur i regnet i alle fall. Endret 6. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bodø har et fint Thon Hotel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Men nå stikker jeg for å se på kamp. Vi snakkes! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bodø har et fint Thon Hotel. Har du vært her? 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Minecraft>kamp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Selvsagt. Kom dit i båt fra Tromsø. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jøss. Jeg trodde ingen dro til Bodø frivillig. Hva gjorde du her? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er korrekt, det var ikke frivillig. Var sammens med en kollega på en "fiksetur" for å ordne opp i noen hoteller vi eier. Thon Hotel Hammerfest, Thon Hotel Polar og Thon Hotel Nordlys. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ah, selvsagt var det ikke frivillig. Skjønner ikke hvordan jeg fikk psyket opp mentaliteten min til å bli så naiv. Eier du Thon-hotellene? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har hørt at alle damer nord for ring 3 legger seg på rygg for en wunderbaum og tre kontantkort. Stemmer dette Slimda? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Smaker man nevneverdig forskjell på koffeinfri kaffe og vanlig? Får alltid lyst på kaffe om kvelden, men kan ikke drikke det da, fordi jeg legger meg tidlig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har hørt at alle damer nord for ring 3 legger seg på rygg for en wunderbaum og tre kontantkort. Stemmer i grunn ganske godt, det der. Jeg er unntaket, da, selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det tror jeg på. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Smaker man nevneverdig forskjell på koffeinfri kaffe og vanlig? Nei. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg