Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jøss, Nie. IT-avdelingen på skolen min var knakende gode på CS i min tid. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Matematikere trenger ikke dette. Mulig de trenger det andre greiene, men det kjenner jeg ikke til. Uansett totalt irrelevant for en videregående-elev. Si du visste ikke hva LaTeX var, men var likevel fast bestemt på at det kun kan brukes til programmering? Dristig argumentasjonsteknikk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Han jobber med IT, skjønner du. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 And now it's time for. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 I was sent to outer space to find another happy place. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Now im left her all alone, million miles from home I need a dollar! Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kan noen hjelpe meg kjapt her? Har en annen pc som jeg brukte proxy for å logge på skolenettet på, og for å gå på internett hjemme må jeg slå av proxy. Det var kompisen min som slo på, så jeg aner ikke hvordan jeg slår av igjen. Det står at jeg må gå inn på skiftenøkkelmenyen -> Alternativer -> Avansert ->endre innstillinger for mellomtjener -> Lan-innstillinger. Noen som kan hjelpe? Har en oppg på pcen som jeg må få sendt til læreren! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 NÅ HAR JEG RIGGET MEG KLAR TIL KAMP! FUCKYEAH.JPG! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har du kanalen? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som kan hjelpe? Verktøy > Alternativer for Internett > Avansert Fjern haken ved "Use HTTP 1.1 through proxy connections" Og hvis du absolutt må vite det; ja, jeg måtte Google'. NÅ HAR JEG RIGGET MEG KLAR TIL KAMP! FUCKYEAH.JPG! Jeg er misunnelig. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har du kanalen? Jeg har kjørt på med web-tv her, vi får se om VGTV er snille med meg i dag. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som kan hjelpe? Verktøy > Alternativer for Internett > Avansert Fjern haken ved "Use HTTP 1.1 through proxy connections" Og hvis du absolutt må vite det; ja, jeg måtte Google'. NÅ HAR JEG RIGGET MEG KLAR TIL KAMP! FUCKYEAH.JPG! Jeg er misunnelig. Hmm, det funka ikke, men jeg fant ut at det var "skiftenøkkelmenyen til nettlesern og ikke pcen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har kjørt på med web-tv her, vi får se om VGTV er snille med meg i dag. Får du det gratis da? Hmm, det funka ikke, men jeg fant ut at det var "skiftenøkkelmenyen til nettlesern og ikke pcen. Det fungerer her, det med Proxy. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hmm, det funka ikke, men jeg fant ut at det var "skiftenøkkelmenyen til nettlesern og ikke pcen. Om du stikker innom teamviewer.com og installerer verktøyet der, kan jeg fjernstyre PC-en din og fjerne det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har du kanalen? Jeg har kjørt på med web-tv her, vi får se om VGTV er snille med meg i dag. Sant det. Jeg er så dum. Glemmer fort. Du var ikke så lenge borte. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er en rose i en verden fylt med tulipaner. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hmm, det funka ikke, men jeg fant ut at det var "skiftenøkkelmenyen til nettlesern og ikke pcen. Om du stikker innom teamviewer.com og installerer verktøyet der, kan jeg fjernstyre PC-en din og fjerne det. Takk for å ville hjelpe, men fant ut av det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Like greit. Folk blir alltids så skeptiske når jeg tilbyr å fjernstyre PC-en for å fikse problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er en rose i en verden fylt med tulipaner. Hvor er broren din? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er en rose i en verden fylt med tulipaner. Hvor er broren din? Jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg tipper at han er hos dama si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg