Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Windows 3.11, da? EDIT: Vi kan feire at det bare er 90 innlegg til jeg runder 3k. Endret 29. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Bare ignorer meg dere. Gjør meg ingenting. Lalalalalalala.... *himler med øynene* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 EDIT: Vi kan feire at det bare er 90 innlegg til jeg runder 3k. Been there, done that. Hva er logikken i at bikkja driter i sin egen seng? Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 3.11 var kos. Har gode minner fra det Den tiden kunne jeg flere kommandoer enn jeg kan nå Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 EDIT: Vi kan feire at det bare er 90 innlegg til jeg runder 3k. Er ikke noe å feire før du er OVER 9000 uansett vett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Øhem! -peker mot venstre- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Øhem! -peker mot venstre-*synge bursdagssangen fra kaptein sabeltann til* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Grøss, den er grusom :| Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Øhem! -peker mot venstre- "Harru sett!", sa fisken! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er ikke noe å feire før du er OVER 9000 uansett vett. Jeg har snart 9000 i OT. Tells det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Grøss, den er grusom :| Den er vakker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 grrrrrrrrruuuuuuuusomme gabriel, var hans navn!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Grøss, den er grusom :| Den er vakker Hver sin smak. Jeg liker Kaptein Sabeltann, men ikke DEN sangen. Men åh. *vil ha* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg hadde bare SÅ crush på Janne Formoe i orginaloppsetningen av Kaptein Sabeltann. Hun var bare helt nydelig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ingredienser:4 cl vodka med blåbærsmak 1 lime i biter 1 ts brunt sukker mynte blåbær club soda Fremgangsmåte: Ha noen blåbær i et highballglass sammen med mynte, sukker og lime. Knus dette sammen med en morter. Fyll glasset halvt med is, ha i blåbærvodkaen og rør rundt. Topp opp med is og ha på litt club soda. Pynt med noen hele blåbær. Ble plutselig tørst.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Grusomme Gabriel er en herlig sang. Mhh, husker jeg gikk og sang på den i evigheter, helt til jeg fikk høre fra eksen min at den hadde masse seksuelle undertoner. Hva faen?! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hæ? Den var ny for meg...kan ikke se noen skumle innuendos i den. Må være eksen din som har veldig skitne tanker. Sådetså. I hundre år, har jeg spøkt om natten, så ingen kjeltring skal ta fra meg skatten en stakkars banditt er det lett å bli kvitt jeg kan klirre å klynke, stønne å le til han hyler av skrekk, til han løper av sted! Grusomme Gabriel heter jeg, jeg går igjen og spøker for deg dra til sjøs så fort du kan, din usle røver, din Sabeltann! I hundre år har jeg vært i strøket, nå kan jeg jobben, er flink til å spøke Folk skjelver av skrekk før de skynder seg vekk da blir tøffe banditter, feige å små du kan bli her hos meg eller velge å gå! Grusomme Gabriel heter jeg, jeg går igjen og spøker for deg dra til sjøs så fort du kan, din usle røver, din Sabeltann! I hundre år har jeg lært å skremme så bli med på dansen du aldri vil glemme! kom til meg, kom til meg, spøkelses-landet, venter på deg! Grusomme Gabriel heter jeg, jeg går igjen og spøker for deg dra til sjøs så fort du kan, din usle røver, din Sabeltann! Endret 29. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hæ? Den var ny for meg...kan ikke se noen skumle innuendos i den. Må være eksen din som har veldig skitne tanker. Sådetså. Jeg kan klirre, og klynke, og stønne og le Det jeg og mente, han mente det der var koffert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg