Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Aner ikke enda. Som sagt, jeg har ikke specs på den. Men jeg tviler. Den er stygg i bruk. Du får gi den en sjanse. Hvordan har dagen din vært? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Moralprekenen burde gått den andre veien. Og ja, jeg mener et fritt OS, om ikke nødvendigvis linux. Jeg kan godt skjønne at det ikke er fritt OSvalg, tho. Men ja, windows er ett krav, så jeg får ikke gjort noe særlig med det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Edit: Og om noen kommer på programmer det kan være greit å innstallere med det samme, så er det bare å si ifra. Gå på Ninite.com og plukk ut det du vil ha der. Enkelt og raskt. Ting jeg hadde installert som jeg komemr på i farta: - MSE eller AVG - Foxit PDF reader - Open Office - Flash - Java - CS5 Master Edition (fås ikke på ninite) - Netlimiter - utorrent - Firefox m/stumbleupon, exifviewer, tineye, ad block plus og fireshot. - MSN - Skype - VLC - WinAMP - Spotify - K-lite codecs - FastStone image viewer - Steam - IMgburn - WinRAR Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg kan godt skjønne at det ikke er fritt OSvalg, tho. Men ja, windows er ett krav, så jeg får ikke gjort noe særlig med det. Fritt som i free licence, ikke valgfritt. :> Hvorfor får ikke du velge OS til din maskin? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ting jeg hadde installert som jeg komemr på i farta: - MSE eller AVG - Foxit PDF reader - Open Office - Flash - Java - CS5 Master Edition (fås ikke på ninite) - Netlimiter - utorrent - Firefox m/stumbleupon, exifviewer, tineye, ad block plus og fireshot. - MSN - Skype - VLC - WinAMP - Spotify - K-lite codecs - FastStone image viewer - Steam - IMgburn - WinRAR Føler meg passelig inkompetent som ikke aner hva halvparten av de greiene der er for noe. Har jeg et kjedelig liv, siden PC'en min ikke har alt installert? 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har nok mer eller mindre det +/- eller et alternativ. Og ja, du er så inkompetent. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 LARS: - MSE eller AVG Will do, etterhvert. - Foxit PDF reader Satte på den nå. - Open Office Takk for tiltroen, det var det første jeg gjorde etter browser. - Flash Done - Java Done - CS5 Master Edition (fås ikke på ninite) Tenkte å tigge meg til den på skolen. - Netlimiter Gidder ikke - utorrent Is done. - Firefox m/stumbleupon, exifviewer, tineye, ad block plus og fireshot. Stumbleupon. - MSN Neitakk - Skype Neitakk - VLC Done - WinAMP Neh. - Spotify Neh. - K-lite codecs Why? - FastStone image viewer Why? - Steam Why? - IMgburn Why? - WinRAR Godt poeng, notert. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Back. Nå har jeg spist middag. Det var godt. Fiskekaker, kålrotstappe, poteter, tomater og tyttebær. namnam Selv velger jeg forøvrig OS selv. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Håper du kommer tilbake og blir her, forumet er ikke det samme uten deg Det står såpass dårlig til her ja Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Her og blir det fiskekaker til middag Men med brunsaus, potet og gulrot til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Føler meg passelig inkompetent som ikke aner hva halvparten av de greiene der er for noe. Har jeg et kjedelig liv, siden PC'en min ikke har alt installert? Nei. Men hvis du ikke vet hva halvparten av det der er, så er det helt garantert noe du vil ha glede av hvis du sjekker det ut. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Langdon Like a baws. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er mye på den lista som man egentlig ikke trenger om man surfer på facebook. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Facebook suger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 - K-lite codecs Why? For å få en bedre ytelse enn hva VLC klarer å levere på HD-video - FastStone image viewer Why? Enkel batchkonvertering av store bildeserier. - SteamWhy? Fordi det er mange gode spill der til en lav penge. Abe-spillene f.eks. - IMgburnWhy? For å brenne ut ting hvis du trenger det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Facebook fungerer til det den skal. Det gjør forsåvidt Google Plus også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Føler meg passelig inkompetent som ikke aner hva halvparten av de greiene der er for noe. Har jeg et kjedelig liv, siden PC'en min ikke har alt installert? Verken inkompetent eller et kjedelig liv. Det er bare jeg som foretrekker å sette opp maskina slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Facebook fungerer til det den skal. Det gjør forsåvidt Google Plus også. Jeg synes mange av de såkalte ''forbedringene'' til Facebook er mislikt av 90 % av brukerne. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Lars: Du vet at VLC utelukkende bruker sine egne codecs, sant? http://forum.videolan.org/viewtopic.php?t=8313 Endret 6. september 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg synes mange av de såkalte ''forbedringene'' til Facebook er mislikt av 90 % av brukerne. Jeg legger ikke merke til forbedringene, fordi jeg bruker Facebook så lite. Logger inn, sjekker, logger ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg