LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Bundy hva er i pakken???!?. Tror jeg må rydde skrivepulten nå. Når halve pulten består av tallerkener/glass flasker, matrester ( fastfood ofc), nøtter, og metermål Så vet man at man bør rydde. Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg tar aldri noen av historiene dine seriøst, derav utsagnet. Det er det som er nydelig med meg, jeg har vært så ærlig, ingen tror meg Bundy hva er i pakken???!?. Tror jeg må rydde skrivepulten nå. Når halve pulten består av tallerkener/glass flasker, matrester ( fastfood ofc), nøtter, og metermål Så vet man at man bør rydde. Du får et hint, elektro WTF, det der er JEG som pleier å poste, WHY U TROLLIN ME ?! Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Elektro, sier meg veldig lite fordi det kan være såååå mye. Jeg tipper det er en "BZZZZZZZZZZZZZZ" vibro Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Elektro, sier meg veldig lite fordi det kan være såååå mye. Jeg tipper det er en "BZZZZZZZZZZZZZZ" vibro Nei, feil. Man bruker ledere å putte på forskjellige steder, og skrur opp watten/ampen. Ikke noe BZZZZZZ, jeg har slike fra før av, det veit du jo, tullebukken. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hmmm, jeg tror du snakker om transformator. senke spenningen og øke ampen. amiright? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jesus. Håper du tilfredsstiller begge 2 nå. URTEHAVEN Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jesus Så du kommer over en tur neste helg? Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg er usikker nå, etter hva jeg så, så lover dette ikke godt. BALLI! Du sjekket ikke kjelleren min i går! "Every tear I shed, Is for you." What the fudge? 52.2GB Bach Complete edition FLAC. WHAT THE FUDGE? WHAT IS THIS SHIT DOIN ON MAH HARDDRIVE?! Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dude, jeg skal vise deg hvordan verden fungerer Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Den rister seg fremover BZZZZZZZZZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dude, jeg skal vise deg hvordan verden fungerer "Knipetang og poltiradio. Bundy gjør klartegn. Om ikke det er noia så forklar meg." 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 "Knipetang og poltiradio. Bundy gjør klartegn. Om ikke det er noia så forklar meg." I lol'd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) EDIT: L4r5 ser på oss fra skyggene Bare for kvittering, INGEN ANDRE! jeg mistet nummeret ditt, igjen, ring meg, så henter jeg deg i narvik på togstasjonen Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) He is hiding, in the shadow beneath your legs. McHansern Doing his dailies while watching the chat. BARE FOR BUNDY! Andre ikke klikk. Jeg er bløt allerede. Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 BARE for Kvittho, INGEN ANDRE! Du måtte trykke, ja? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Slike ting tas på pm, ikke vits å spamme denne tråden. Man må tenke på andre, jeg vil ikke ødelegge noens psyke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Slike ting tas på pm, ikke vits å spamme denne tråden. Man må tenke på andre, jeg vil ikke ødelegge noens psyke. Helt riktig, jeg beklager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bundyboy! Hvordan gikk det med de animefilmene jeg anbefalte? Gikk jævlig bra! Reccomend moar, plz Fy FAEN jeg lucka på css, jeg tok en 360, og skjøt EN gang med ak47, fra ene siden på dust til andre, og headshotta en med AWP!!! (der hvor det er lengst, fra A til B) ÅRHUNDRETS LUCK Gjorde noe lignende på fy_iceworld. Vi spilte lokalt i en skoletime på IKT, jeg plukka opp en P90, skjøt et skudd og traff en fyr i huet da han sprang forbi på en av sidene. Var awesome. Etterpå måtte jeg dukke for flyvende tastatur og mus som kom min vei. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg