Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Sjekk pm, når du blir klippet. Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Hvorfor? Jeg får sikkert latteranfall. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Sykt, jeg har begynt å trene Og fant ut at en i klassen trener 4 ganger uka og går på diett hele året Det er da ikke så veldig unormalt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Fordi det er verdt det. Ikke før du blir klippet av frisøren, pass på at frisøren ser det. Gud, jeg hadde helt rett, og jeg brukte meg selv som utgangspunkt. OMG, du er virkelig akkurat som meg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Seven eleven! ØB!!! OMGOMGOMG, du er tilbake, vel en liten tur. Hva skjer? Såehh, noe interessant som har skjedd her de siste 23200 sidene eller? *lokke ØB tilbake * Snarvisitt bare En stund siden sist merker jeg.. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Snarvisitt bare En stund siden sist merker jeg.. Vel, jeg mushi og l4r5 er ikke like gode venner lengre. Men resten av forumet er... newfags kort og godt. Hvordan går det? Hva driver du med? Hva har du gjort? Du er fra 2003 for faen, representer! Merker du jeg er tilbake? IGJEN Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Jaja jeg ble da gjenkjent av et par ! Hei til deg Smurf! Har vært litt opptatt med å pusse opp hus igrunn.. Like greit å holde seg unna , så man får ting gjort:P 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Jaja jeg ble da gjenkjent av et par ! Hei til deg Smurf! Har vært litt opptatt med å pusse opp hus igrunn.. Like greit å holde seg unna , så man får ting gjort:P Håper du kommer tilbake og blir her, forumet er ikke det samme uten deg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Bundyboy! Hvordan gikk det med de animefilmene jeg anbefalte? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Sykt, jeg har begynt å trene Og fant ut at en i klassen trener 4 ganger uka og går på diett hele året Det er da ikke så veldig unormalt? Unormalt og unormalt, det er første jeg kjenner som gjør det. Jeg kommer nok ikke til å holde meg til noen streng diett selv om jeg muligens må legge om kosten litt (+ drikke gainer for å dekke behovet mitt når jeg begynner for fullt) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Bundyboy! Hvordan gikk det med de animefilmene jeg anbefalte? Gikk jævlig bra! Reccomend moar, plz Fy FAEN jeg lucka på css, jeg tok en 360, og skjøt EN gang med ak47, fra ene siden på dust til andre, og headshotta en med AWP!!! (der hvor det er lengst, fra A til B) ÅRHUNDRETS LUCK Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Hei Dama på frisøren var ny. Jeg kunne ikke snakke med hun siden hun var gammel og sur, og svarte ikke. Kjedeligste frisørtimen ever. Hun var flink med saksen, men kammen var jævlig. Hun kunne godt brukt 10-30 minutter lengre tid å vaske håret. ( var nydusjet ofc). Jeg er ett vrak, så nå spiser jeg mat. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hei Dama på frisøren var ny. Jeg kunne ikke snakke med hun siden hun var gammel og sur, og svarte ikke. Kjedeligste frisørtimen ever. Hun var flink med saksen, men kammen var jævlig. Hun kunne godt brukt 10-30 minutter lengre tid å vaske håret. ( var nydusjet ofc). Jeg er ett vrak, så nå spiser jeg mat. Post pixx, så skal vi, eliten! Bedømme deg, Spis til du NESTEN kaster opp, du trenger det Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Poste pics? Jeg vil skjule meg. Hater å være nyklippet, og nå fryser jeg i tillegg. Damn fml. Nå kan jeg ikke lage de deilige hårsveisene mine i speilet lengre Så litt over hårsveisen. Jeg ser faen meg ut som en baby nå, ÆSJ! Jeg passer ikke kort hår. Endret 6. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Gi pics til meg da, i allefall. Du veit jeg alltid sier hva jeg mener. og er ærlig, og er snill. Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Snill? ikke den erfaringen jeg har etter jeg var hos deg i helgen. Svir fortsatt btw. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Snill? ikke den erfaringen jeg har etter jeg var hos deg i helgen. Svir fortsatt btw. Beklager Komme hit neste helg igjen? Du veit den gleden du får når du åpner en pakke? Jeg har en pakke jeg hentet i dag Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Bundyboy! Hvordan gikk det med de animefilmene jeg anbefalte? Gikk jævlig bra! Reccomend moar, plz Har ikke flere filmer å anbefale dessverre, men av serier kan jeg anbefale GTO (Great Teacher Onizuka). Han er like gærn som du utgir deg for. Evt. har du Trigun som er en western-scifi-serie med mange timer moro. Til slutt har du Toradora, men det er en reinspikka romantisk serie. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Bundyboy! Hvordan gikk det med de animefilmene jeg anbefalte? Gikk jævlig bra! Reccomend moar, plz Har ikke flere filmer å anbefale dessverre, men av serier kan jeg anbefale GTO (Great Teacher Onizuka). Han er like gærn som du utgir deg for. Evt. har du Trigun som er en western-scifi-serie med mange timer moro. Til slutt har du Toradora, men det er en reinspikka romantisk serie. Hva faen? JEg utgir meg ikke for noe, jeg er bare meg. Skal sjekke ut ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Hva faen? JEg utgir meg ikke for noe, jeg er bare meg. Jeg tar aldri noen av historiene dine seriøst, derav utsagnet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg