NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om 5 år er jo vi gift uansett. Og jo, det er rimelig. Jeg er jente. Alle fordeler. Hvem vi-er du deg med? Og sev om du har finere fordeler enn meg, ser jeg ikke hvorfor det skal gi deg andre fordeler i tillegg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, og det fungerte jo greit. Har sårene dine grodd enda? Ja.. tja.. jo. For det meste, så. Går bra med deg og? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva? Hvem? :oNei, si det... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pøff da. o_OJeg får ikke flere enn de du allerede har gitt meg, pus. Det er lett å få flere enn ingen... Ja, og det fungerte jo greit. Har sårene dine grodd enda? Ja.. tja.. jo. For det meste, så. Går bra med deg og? Joda. Klør litt i blant, men går fint. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvem vi-er du deg med? Og sev om du har finere fordeler enn meg, ser jeg ikke hvorfor det skal gi deg andre fordeler i tillegg. Vi = du og jeg. Aalton og jeg er ett, så vi er "jeg". Alle fordeler! Hva? Hvem? :oNei, si det... Oo du sa jo at det var noen. Joda. Klør litt i blant, men går fint. Fint. Den kløen kan kanskje komme av den gangen med melonen, da. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Frykten av meg var meget større, jeg gjorde alltid noe skummelt når jeg var innom der Hmm.. jeg fikk besøk jeg så vi ser på en film.. Snakkes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ooh. Ear-love!! Chris Cornell with Peter Frampton - Black Hole Sun Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Plz. Noen, underhold meg. Jeg har sett nesehårene dine, teller det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi = du og jeg.Aalton og jeg er ett, så vi er "jeg". Alle fordeler! Så om fem år er vi gift, noe som betyr at jeg er gift med deg og Aalton? Det blir jo utrolig kjedelig for Aalton da, med tank på at jeg ikke deler deg med noen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Alle fordeler! Joda. Klør litt i blant, men går fint. Fint. Den kløen kan kanskje komme av den gangen med melonen, da. Du har problemer med å holde deg unna mine fordeler. Njaa. Den gangen med melonene gikk verre utover deg enn meg, håper du ikke slet veldig med rotet i ettertid. Men trooor det er saltet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så om fem år er vi gift, noe som betyr at jeg er gift med deg og Aalton? Det blir jo utrolig kjedelig for Aalton da, med tank på at jeg ikke deler deg med noen. Ånå. Han vil jo bare tilbe meg uansett, mens du vil være slem. Du har problemer med å holde deg unna mine fordeler. Njaa. Den gangen med melonene gikk verre utover deg enn meg, håper du ikke slet veldig med rotet i ettertid. Men trooor det er saltet. Kanskje du har rett. Ble ikke så ekstremt mye rot. Tok bare noen dager. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du har problemer med å holde deg unna mine fordeler. Njaa. Den gangen med melonene gikk verre utover deg enn meg, håper du ikke slet veldig med rotet i ettertid. Men trooor det er saltet. Kanskje du har rett. Ble ikke så ekstremt mye rot. Tok bare noen dager. Jammen da så. Et par dager er close to nothing. Hva bruker egentlig folk kveldene sine på? Noen som gjør noe mer konstruktivt enn å sitte i DNF? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skifter du tema, Eplefe? Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skifter du tema, Eplefe? Oo Tøsing ekke lov. Vi kan fortsette i natt... jeg mener. på msn. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi snakker jo bare om en hendelse for ei lita stund siden. Slik som Valla/Yssen-saken. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi snakker jo bare om en hendelse for ei lita stund siden. Slik som Valla/Yssen-saken. ...Prøver du å subtilt fortelle meg at det er bilder? Kommer de til å lekke? *kvasse kjøkkenknivene sine, just in case* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva bruker egentlig folk kveldene sine på? Noen som gjør noe mer konstruktivt enn å sitte i DNF? Jeg sitter og ser på tv med Espen (samtidig som jeg sitter i DNF) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tøsing ekke lov. Vi kan fortsette i natt... jeg mener. på msn. Ingen her har da tøset? oO Men jeg tror kanskje noen har blitt lei av enkelte brukere her nå. NP: Burial - Etched Headplate Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skjer med rare reklame for forskjellige CD'er? Noen som har sett den for "klinelåter" så den nå ... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Vi snakker jo bare om en hendelse for ei lita stund siden. Slik som Valla/Yssen-saken. ...Prøver du å subtilt fortelle meg at det er bilder? Kommer de til å lekke? *kvasse kjøkkenknivene sine, just in case* Oida. Sikkert ingen som er interessert. Særlig ikke de av da det sprutet..ehm.. Nei, glem det. Endret 9. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg