Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Og da har man vært kjapt i dusjen, next: møte med politiet. Hmm, kan de ha funnet eierne til de "#¤##¤" hestene? Er lei å hente hestefor. Eller noe annet? Vi får se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Du passer på noen hester som ikke tilhører deg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Du passer på noen hester som ikke tilhører deg? Helt riktig, driver å løper som en gal for å fikse vann, og henter hestefor med traktoren. De har vandret hit fra en annen kommune... Bygdeordet funket ikke, så mattilsynet visste ikke noe, og politiet skulle sjekke det ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Hahahaha. Jeg synes du er flink! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Damn right! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Jobb er tungt når man er stiv og støl i musklene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Faen så stiv altså. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg må slutte å surfe på seksualitet delen av forumet. But it's sooo gooooood For en god latter, i allefall. Og da drar man til politiet, er jeg ikke tilbake i dag, så sitter jeg i varetekt. Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Mornings, kjære forum. Nå sitter jeg på toget på vei mot Oslo. På nåværende tidspunkt er vi i Holmestrand. Endret 6. september 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Det er nore rart med beina mine. Skulle i kantina nå i sted, og var dønn sikker på at jeg skulle kollapse. De er rett og slett helt døde, kjennes ut som om de veier hundre kilo hver.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 I call that you have the AIDS my friend. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 I call that you have the AIDS my friend. Du som har smittet meg, ikkesant? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Det er nore rart med beina mine. Skulle i kantina nå i sted, og var dønn sikker på at jeg skulle kollapse. De er rett og slett helt døde, kjennes ut som om de veier hundre kilo hver.. Jeg har det motsatte problemet. Beina mine kjennes så lette ut at jeg sliter med å holde meg på bakkenivå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 I call that you have the AIDS my friend. Du som har smittet meg, ikkesant? Det stemmer på en prikk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Ah, sweet mercy. Det var bare oppfølgningmøte ang hestene. *puste lettet ut* ENDA INGEN FAENS EIERE FUNNET :realmad: :wallbash: De trodde vel jeg dreiv på med svindel elns. who knows Endret 6. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Hadde de trodd noe annet, hadde vel alle blitt overrasket, Bundy! Forøvrig i Oslo igjen i dag, begynner å bli lei all reisingen nå.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er begynt med ansiktsmaske. Hatt det 3 dager på rad. Fucking amazing. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Jeg sov 12 timer eller noe. Føler meg virkelig ikke noe mindre stiv eller støl etter i går. Kan umulig være bra. Tøyde da godt også. Merkverdelig. Ja ja, får bare sette i gang med det som skal gjøres i dag ... Karmer skal males, poteter skal kokes, hermetikkbokser skal åpnes og fliser skal vaskes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Å tøye ut har absolutt ingenting med å føle seg stiv og støl dagen etter fysisk aktivitet. At man er stiv og støl betyr at musklene ikke er vandt med det, og sier ifra. Det gir seg etter noen dager med opprettholdt aktivitet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Trikset er å ikke gi opp og sette seg i sofaen og være potetsekk i 5 dager, men å trå til igjen så går smerten bort. Og så blir musklene vant med å jobbe så gjør det ikke vondt mere. Når jeg startet denne jobben, der vi står og går mye iløpet av dagen, hadde jeg så vondt under begge beina og leggene ved endt arbeidsdag at jeg hadde lyst å grine, måtte bare av med sokker og sko og sitte med beina på bordet i 30 minutter. Men etter en ukes tid forsvant det helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg