Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg tror Bundy vil bli gjenfødt som en rampete valp.

Og ja, i kveld er studere-bundy-i-stedet-for-historie-kveld.

Jeg tror personelig, at jeg vil bli gjenfødt som en døgnflue eller noe sånt dårlig.

Fy faen, jeg har 4 terra med linux-distroer nå. Er helt sykt. Skal vi dele med hverandre?

Bootstrappa?

Derfor du ikkje kom hit, ja? :p

Who can blame her? :D

Inner City - Good Life

AWWW YEEEE :cool:

/me gets his freak on

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Derfor du ikkje kom hit, ja? :p

Nja, så vidt i gang med historien. Grunnen til at jeg ikke kom meg opp dit er vel at klokken ble 6 før min kjæres øyne var skikkelig åpne. Enda en time før middag, så måtte jeg stryke klærne til min kjære, så ble det egentlig bare veldig dårlig tid. Men du kan få avsløning tidlig i morgen, if you want. 8D

Lenke til kommentar

Nja, så vidt i gang med historien. Grunnen til at jeg ikke kom meg opp dit er vel at klokken ble 6 før min kjæres øyne var skikkelig åpne. Enda en time før middag, så måtte jeg stryke klærne til min kjære, så ble det egentlig bare veldig dårlig tid. Men du kan få avsløning tidlig i morgen, if you want. 8D

Javel? Rune som er tidleg ferdig eller du som kjem tidleg heim eller Espen som står tidleg opp? (HAH!)
Lenke til kommentar

PepsiCo har møtt meg.

Hvorfor tror du han forsvant? :ph34r:

Han fikk jo så mye dritt stakkar, etter at han var med å vandaliserte den skolen(?). Husker ikke hvem som var verst, jeg.

Han er da her enda. Poppa innom i forrige uke og posta her.

Nie, vel, før jeg fikk med meg hvilket parti det var, trodde jeg det var KrF-ere, men et par FpU-ere fra Lenvik var vel heller ikke noe sjokk.

Ikke at jeg tror alle FpU-ere fra Lenvik er slik, men ...

Lenke til kommentar

Rune. Meg også forsåvidt. Tror jeg. Nei, ikke meg, jeg er visst ikke hjemme før 4-halv5ish.

Eg trur eg tar han opp på tilbodet, så får det heller vere nokon andre sitt problem om han sovnar igjen. Eg har nokon ting å ordne.

De to er idioter uten utdanning.

I frp sitt forsvar (kan ikkje tru eg nett skreiv det) så vart dei kasta ut grunna det innlegget der.
Lenke til kommentar

Og den slags idioter viser seg stort sett med Frp eller fpu drakt.

Tja. Alle ungdomspartier har en tendens til å komme med... blemmer... når det kommer til uttalelser. Og uttalelsen der er jo stikk i strid med hva Frp og Fpu står for, så de er tydeligvis i feil parti. Krf er vel mer i deres tone.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...