Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) *fortsatt kvalm* ... Legg meg til på skype? Veldig relevant bilde, i like it! Endret 5. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er jo snill, jeg. Gjør aldri noe galt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er jo snill, jeg. Gjør aldri noe galt. Jeg også! Okey, jeg kan besvare slikt, da. But that's all. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er glad i dere alle, rly. Morsinstinktet mitt kicker til og med inn. 8D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er nok den snilleste her inne. For realz liksom. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Jeg har sjokoladekjeks, og alle som gidder stikke hodet innom her kan få. So i win. ^^ Edit: Det er ikke engang ett krav at dere kommer over to the dark side. Bare en forespørsel. 8D Endret 5. september 2011 av Nie Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er glad i dere alle, rly. Morsinstinktet mitt kicker til og med inn. 8D Og morsinstinket kødder man ikke med. "Hell has no fury like a woman scorned" Glad i deg også, mamma Du er en av de få jeg hører på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 ... jeg har også sjokoladekjeks. Om nom nom Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er nok den snilleste her inne. For realz liksom. Vel, du har delt ut sprit de gangene jeg har møtt deg, så mulig du har rett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 ... jeg har også sjokoladekjeks. Om nom nom Jeg har bare popcorn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er nok den snilleste her inne. For realz liksom. Vel, du har delt ut sprit de gangene jeg har møtt deg, så mulig du har rett. Delt ut high-fives også. Er ikke måte på hvor raus jeg er. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 ... jeg har også sjokoladekjeks. Om nom nom Mine er hjemmelaget. Totalt inneholder de 1,2kg kokesjokolade. Det er en del kjeks da, så det er ikke sååå ille. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Mine er hjemmelaget. Totalt inneholder de 1,2kg kokesjokolade. Det er en del kjeks da, så det er ikke sååå ille. Jamen, du er mamma. Du klarer å lage sånt, jeg må kjøpe i butikken. : Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Glem det. Endret 5. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Din ninja. Jeg rakk akkurat ikke å lese det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Just saying, men den lille bake-evnen jeg har kom ikke automatisk inn samtidig som jeg trykte en unge ut. Det har krevd øvelse. Og gris. Og vasking. Og prøvesmaking. Fæl prøvesmaking. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Ja, F5 tasten min begynner å bli rimelig utslitt. Tingen under tasten synes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Gah. Nå er jeg svett! Pappa og jeg dro på fototur til et stup med oversikt over havna og Orkanger. 2 km hver vei. Bratt oppoverbakke den ene, bratt nedoverbakke den andre. Vi prøvde å komme oss dit før sola gikk ned, men ble praia av naboer som vi selvfølgelig måtte jabbe med, men vi fikk lys nok likevel. Gleder meg til å begynne og styre med bildene etter å ha dusja og fått varmen i meg igjen. Føler at jeg virkelig trenger treningsklær. Har en varm vinterbukse, og den letteste jakka mi er en bomullsjakke, og det var ikke noe sjakktrekk fant jeg ut. Ble varmt og vått. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Det har krevd øvelse. Og gris. Og vasking. Og prøvesmaking. Fæl prøvesmaking. Tenker man litt koffert kan det bli en morsom setning. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Ble varmt og vått. That's what she said! *trommelyd* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg