Lycantrophe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Så hold henne nede da vel. Ellers er rohypnol, GHB og den slags mye brukt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Vil kanskje anta at det pga andre årsaker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Så hold henne nede da vel. Ellers er rohypnol, GHB og den slags mye brukt. Kan spørre mamma om hun kan lage meg en søster først. Hvor lenge syns du jeg bør vente får jeg prøver meg? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 2-3 år bør holde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Nja, 12 år gammel mor? Ja, i England. Evt Jemen. Hørte om en 12 år gammel gutt med en 14 år gammel jente, men det var fake elns. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Ingenting jeg noengang har lest om på internett har vært fake. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Ingenting jeg noengang har lest om på internett har vært fake. Har aldri lest usannheter jeg heller. Det er korrekt... i et av de uendelig mange alternative universene. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Vil kanskje anta at det pga andre årsaker. Jeg vet om noe som definitivt kan gi deg skrudde drømmer. Mmmm. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 En kombo som jeg digger for å trippe i drømmene er fylla og malarone! Da snakker vi. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Fortell mer, Zerda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Vil kanskje anta at det pga andre årsaker. Jeg vet om noe som definitivt kan gi deg skrudde drømmer. Mmmm. Det er mye rart ved deg som kan gi meg skrudde drømmer. Ingenting jeg noengang har lest om på internett har vært fake. Har aldri lest usannheter jeg heller. Det er korrekt... i et av de uendelig mange alternative universene. Hva med alt Bundy spyr ut av seg? Endret 5. september 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Fortell mer, Zerda. PM'ed. Fylla er bare slitsomt. Sjur: Hahaha. Yeah. Endret 5. september 2011 av Zerda Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg hater hybelen min. Veggene rister når naboen puler. Kan ikke engang snakke uten at det høres ut fra utsiden av døra. Lurer på hva naboene tror om meg. Våknet i natt av at jeg skrek, skreik som om som om noen forsøkte å sage over benet mitt med en sløv lommekniv. Det hørtes sikkert i hele bygget. Var en stund redd noen hadde ringt politiet, men heldigvis ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Hva med alt Bundy spyr ut av seg? Spesielt det Bundy sier. Alt han har sagt har skjedd i en dimensjon. Dessverre for vår[/b] Bundy har ingenting av det skjedd her. Lurer på hva naboene tror om meg. Våknet i natt av at jeg skrek, skreik som om som om noen forsøkte å sage over benet mitt med en sløv lommekniv. Det hørtes sikkert i hele bygget. Var en stund redd noen hadde ringt politiet, men heldigvis ikke. Jøss. Det har jeg aldri gjort. Hva får deg til å gjøre sånt om natten? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Vet ikke. Jeg går og snakker generelt mye i søvne. Synes det er skummelt å sove med andre fordi jeg snakker, roper og gjør som mye rart. En jente jeg sov med fortalte at jeg hadde blitt så sint på henne at hun ble redd, selv husker jeg ingenting. Har hoppet ut av vinduet et par ganger og ble stoppet en gang jeg sto i vinduskarmen i fjerde etasje. Må få et kamera som kan filme meg hele natten gjennom. Hadde vært rimelig morsomt å se. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=7ruECQo_qKU Omtrent sånn? Prøv å ignorer den grusomme speilingen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Har en venn som pleier å sette seg opp i sengen og snakke drithøyt engelsk med britisk aksent. Var gøyalt å sove i dobbeltseng med han i ca. 3 uker! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Jeg tror grunnen er sterke psykiske problemer etter en incestiøs barndom. Endret 5. september 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Du har hoppet flere ganger ut vinduet i søvne, Nikolai Adrian? Det er ikke det jeg heter, og jeg liker ikke at du vet hvem jeg er. Få navnet ditt, så er det ikke så ille at du vet mitt. Lycantrophe: Noe sånt ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Må få et kamera som kan filme meg hele natten gjennom. Hadde vært rimelig morsomt å se. Jeg har en kusine som snakker i søvne. Var veldig komisk å dele rom med henne på ferie, for å høre henne snakke om mange rare ting. Hun husket selvsagt ingenting morgenen etterpå, til min store fornøyelse. (liker å erte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg