Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Damn...service en får her på kvelden jo..

Her ringer fastlegen meg å minner meg på at jeg ikke har betalt regninga for den forrige legetimen jeg hadde så den ikke får ekstra gebyrer og slikt. FFS..se på klokka..1855 på kvelden! Tror jeg aldri skal bytte fastlege :wee:

.. og kanskje begynne å betale? ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På en måte kan jeg forstå totalt fremmede i og med at da er du allerede på butikken og skal handle uansett. Når folk man kjenner skal få deg til å kjøpe for de blir det nesten som man lurer på om de gidder være med deg kun for pga det.

Da snakker jeg selfølgelig ikke om gode venner du har hatt lenge.

Endret av _Magnus_
Lenke til kommentar

I bygda jeg vokste opp var det sånn at med en gang noen fylte 18 eller hadde en eldre storebror, ringte halve bygdas fjortiser hver helg for å få dem til å kjøpe øl på butikken. Derfor kunne man ofte se rare ting som en kar som bærer 2 kasser øl ut fra butikken til en bil med masse fjortiser i baksetet.

Ringte dem selv også. De tjente en slant på det, så de gadd vel bare. Men jeg var bastant NEI når det skjedde meg, og da var det ingen som maste mere.

Samme med å være sjåfør til byen på fredagskvelder. Da fyltes bilen opp med unger på grisefylla en times tur bortover til Harstad, surre rundt og vente i 5-6 timer også kjøre dem hjem igjen, med høy fare for nedspydde bilseter og værre. Jeg bare nekta så da ble jeg "ukul".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...