Datasmurf Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Jaja, synd for deg da. Ikke akkurat, så kom ikke her med din falske medlidenhet. Jeg vet du gir faen. Det der var strengt tatt ikkje medkjensle. Korkje falsk eller ekte. Det var ein "di eiga feil, ditt eiga problem". Eh. Mye det samme her og nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Bra Jeg skal SÅ JÆVLIG blaste Aqua - Barbiegirl neste gang jeg kjører I AM TARZAN FROM JUNGLE AND YOU CAN BE MY FRIEND Endret 5. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Aqua går greit, men du kan spare deg for Toy-Box. Om du da ikke har singlene med duft. Da er det okay. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) BLASPHEMY! Jeg vokste opp i feil tiår http://www.youtube.com/watch?v=P86fPsC_cCQ&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Geiq0FP13uQ&feature=related IVE GOT THE POWER!!111 *DANSE VILT* Endret 5. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 3 uker? BULLSHIT! Nei, jeg gikk inn i psykose (med bruk av stimulanter, les amfetamin) Har greid en uke uten bruk av slikt, da. Kjære deg, Kevin, hadde du vore våken noko meir enn 15-17 dagar utan søvn, med eller utan makka så hadde du vore død. Og med tanke på kva guff gjer med matlysten din så hadde du sulta/tørsta i hjel lengje før du døde av søvnmangel. Eg trur gjerne på at du var våken lenge på guff, men tre uker? Ikkje ein gong prøv deg. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Det der var strengt tatt ikkje medkjensle. Korkje falsk eller ekte. Det var ein "di eiga feil, ditt eiga problem". Kvifor skriv du nynorsk no? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Jeg kunne spise og drikke fint på makka, tilvenningsak.. Ja, okey. Jeg overdreiv, men jeg trollet. The Guinness record was for 11½ days, or 276 hours, and was set by Toimi Soini in Hamina, Finland, between February 5 to 15, 1964." :O Jeg kan sette verdensrekord! :O ffs, i already did Endret 5. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Du har ikkje lov til å innta ulovlege stoffar når du sett ein rekord, då. LHUS: Fordi eg gjennomførar ein sidemålsutfordring. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Må være verdens dårligste trolling. Er så opplagt og mongoloid at jeg blir flau her jeg sitter. Slutt med trollinga, Bundy, for du er sånn ca. verdens dårligste "troll". 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Du har ikkje lov til å innta ulovlege stoffar når du sett ein rekord, då. No prrroblem Må være verdens dårligste trolling. Er så opplagt og mongoloid at jeg blir flau her jeg sitter. Slutt med trollinga, Bundy, for du er sånn ca. verdens dårligste "troll". Jeg fikk deg til å svare på posten min, og det var alt jeg ville Tenkt på at det er akkurat det jeg vil? TROOOOAAAAAL! Endret 5. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Haha, riiiktig, ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Haha, riiiktig, ja. Bruk det pene hodet ditt, og tenk litt etter. Det er jo langt i fra usannsynelig Ja, jeg har lave mål Du pleier jo å poppe innom, og si et ord. Eller være negativ, slik er det alltid med deg, er ikke vanskelig å forutse, akkurat. Endret 5. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Bundy. Er du en av de som lyver for moro, eller en løgner som tror det han selv sier er sant? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Ouch! Her snakker vi butthurt, ja. Nei, gå tilbake til å poste kjipe bilder, Bundy. Litt bedre enn "trollinga" di. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Bundy. Er du en av de som lyver for moro, eller en løgner som tror det han selv sier er sant? Begge deler, nei ingen av den. Jo begge. Nei, ingen av dem. Pick your choice. Ouch! Her snakker vi butthurt, ja. Nei, gå tilbake til å poste kjipe bilder, Bundy. Litt bedre enn "trollinga" di. Næsj, bare kjeder meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Eg trur Nie og Espen pai fôrer dattera si med atomavfall. Eg finn ikkje nokon anna forklaring på den bleia eg bytta nettopp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Jeg dør etter en røyk, jeg sluttet, men begynte igjen, og er på dag 2 uten røyk *snusmumrikken sitter her * Hmm, sulten igjen. Baconburgere igjen? FUCK YEA Endret 5. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Eg trur Nie og Espen pai fôrer dattera si med atomavfall. Eg finn ikkje nokon anna forklaring på den bleia eg bytta nettopp. TMI, Rebecca, TMI. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Og da er karbonader lagt på panna. JEG GLEDER MEG TIL MASS EFFECT 3! Det kribler i hele kroppen av utålmodighet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Føler at det var jævlig riktig å ta denne tråden ut av Mine innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg