Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som har middagsforslag til meg ??? Helt blank og matlei.. Fløtegratinerte poteter med fløtesaus, ingenting annet. Det ødelegger den gode smaken av potetene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Vurderer om jeg skal kjøpe meg Biff etterpå jeg har vært i bassenget. Ble ingen middag på meg i dag så noe må en jo gjøre Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Vurderer om jeg skal kjøpe meg Biff etterpå jeg har vært i bassenget. Ble ingen middag på meg i dag så noe må en jo gjøre Kjøp deg biff med stor b, du. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg elsker fløtepottis!! For å ikke snakke om en kraftig god saus til stek. *spisebaresaus*. Næ ikke biff på en fredag. Det er for dyr mat i dag. Endret 29. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg føler jeg har så mye valg til middag egentlig. Enten ris og poteter, eller makaroni og poteter. Lenge leve bare tilbehør og mangelen på saus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Vurderer om jeg skal kjøpe meg Biff etterpå jeg har vært i bassenget. Ble ingen middag på meg i dag så noe må en jo gjøre Kjøp deg biff med stor b, du. Biff med stor B? Hva faen? oO Næ ikke biff på en fredag. Det er for dyr mat i dag.200kr for en 300g biff med fløtegratinerte poteter, løktinger, bacon, aspargis og et glass cola? Dyrt? neh..godt som faen? JA Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Vurderer om jeg skal kjøpe meg Biff etterpå jeg har vært i bassenget. Ble ingen middag på meg i dag så noe må en jo gjøre Kjøp deg biff med stor b, du. Biff med stor B? Hva faen? oO Du som skrev det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) har de basseng på sortland? hvor? Endret 29. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Næ ikke biff på en fredag. Det er for dyr mat i dag.200kr for en 300g biff med fløtegratinerte poteter, løktinger, bacon, aspargis og et glass cola? Dyrt? neh..godt som faen? JA Vi er to pers Helvette, jeg ble ekstremt sulten nå. Magen min vrir seg og gråter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Så jeg tror jeg bare logger av, skrur av telefonen og setter meg med en liter tequila og et shotteglass. Så får vi se om alkohol kurerer depresjon denne gangen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Så jeg tror jeg bare logger av, skrur av telefonen og setter meg med en liter tequila og et shotteglass. Så får vi se om alkohol kurerer depresjon denne gangen. Får jeg bli med? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg skriver erotiske noveller. Hurra for meg. Kaffe. Kaffe. Kaffe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Du som skrev det. Uhm..jah...verden kommer til å gå under. har de basseng på sortland?hvor? Store hallen ved siden av videregående? oO Vi er to pers Helvette, jeg ble ekstremt sulten nå. Magen min vrir seg og gråter. Spagetti? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Uhm..jah...verden kommer til å gå under. Var nettopp det jeg mente. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 har de basseng på sortland?hvor? Store hallen ved siden av videregående? oO oh, det visste jeg faktisk ikke.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Gøy, Bekki?Egentlig ikke. Billig tidsfordriv.Mmmh. Tror jeg skal skrive dikt. Jeg ble bedt om å være fadder til barnet storebror og damen får til høsten. Tror jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Egentlig ikke. Billig tidsfordriv.Mmmh. Tror jeg skal skrive dikt. Jeg ble bedt om å være fadder til barnet storebror og damen får til høsten. Tror jeg. Er ikke det kos, da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jo. Det er veldig koselig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Damn...service en får her på kvelden jo.. Her ringer fastlegen meg å minner meg på at jeg ikke har betalt regninga for den forrige legetimen jeg hadde så den ikke får ekstra gebyrer og slikt. FFS..se på klokka..1855 på kvelden! Tror jeg aldri skal bytte fastlege Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg