Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 I'm unbundybal Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 God kveld! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 God kveld! Hei! Hvordan går det? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 God kveld! Hei! Hvordan går det? Går veldig ok. Har paint-kveld med meg selv her. Prøver å finne nye ideer til ting jeg kan tegne. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Tenkte jeg skulle spille litt, også viser det seg er gamepaden er tom for strøm. Litt surt. Kjipt! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Litt usikker på hvordan man skal oppføre seg når jeg får vite at en venn var suicidal i et par år og har prøvd å ta selvmord 3 ganger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Tenkte jeg skulle spille litt, også viser det seg er gamepaden er tom for strøm. Litt surt. Kjipt! Haha, kjipt for deg! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Litt usikker på hvordan man skal oppføre seg når jeg får vite at en venn var suicidal i et par år og har prøvd å ta selvmord 3 ganger. "Hang on" Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Tenkte jeg skulle spille litt, også viser det seg er gamepaden er tom for strøm. Litt surt. Kjipt! Haha, kjipt for deg! Jævlig kjipt! Er så jævlig på tide å skaffe seg en gamepad til. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Litt usikker på hvordan man skal oppføre seg når jeg får vite at en venn var suicidal i et par år og har prøvd å ta selvmord 3 ganger. "Hang on" Obviously,men han er ikke suicidal lenger. Det var litt "wtf" opplevelse, når jeg fikk vite det. Jeg har ikke kjent han så lenge, men har alltid opplevd han som en superfet og morsom fyr. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Går veldig ok. Har paint-kveld med meg selv her. Prøver å finne nye ideer til ting jeg kan tegne. Hvordan går det med deg? Går pokker så bra ^^ Jeg underholder meg selv bra, og skal spille litt cs nå. EDIT; Jeg hadde stjelt et par ting her og der på deviantart. Eller få "inspirasjon" som de kaller det. Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Jævlig kjipt! Er så jævlig på tide å skaffe seg en gamepad til. Skaff deg KZ3-bundlen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Ja, det kan jeg jo. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Jeg løser alle dine problemer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Ja. Du har fortalt meg om den før, men jeg er gjerrig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Rom og Cola med Captain Morgan: Black Label eller Spiced Gold ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Rom og Cola med Captain Morgan: Black Label eller Spiced Gold ? Black label ftw. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Rom og Cola med Captain Morgan: Black Label eller Spiced Gold ? Spiced gold smaker en del søtere med et hint av vanilje. Black label er langt fra like søt, og smaker mere likt cognac ol. Synes at Spiced gold passer bedre til Cola, mens Black label gjerne kan drikker alene. Endret 4. september 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 dere er alle alkoholikere. boller og brus ftw Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Jeg fikk ikke gleden av fest i helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg