Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Endret til stavanger. Enda BÆRRE :!: Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Jeg pisker ham når han holder på å duppe:) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Og du holder fortsatt kåken, Bundy Why shouldn't i? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Kan ikke huske sist jeg klikka meg inn her og Bundy ikke hadde skrevet på siste siden Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Kan ikke huske sist jeg klikka meg inn her og Bundy ikke hadde skrevet på siste siden Jeg kan ikke huske hvem du er. Besides, jeg har bare 2k innlegg her, l4r5 f.eks har 10k Stuff it. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Just cos' she dances go-go, it don't make her a hoe no! Endret 4. september 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Kan ikke huske sist jeg klikka meg inn her og Bundy ikke hadde skrevet på siste siden Du er nye her, mens tråden er gammel, samt at Bundy troller så mye, at hans navn står godt i minne Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Just cos' she dances go-go, it don't make her a hoe no! Du troller mer yavel. Hvem slapp hansern inn i barskapet? Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Kan ikke huske sist jeg klikka meg inn her og Bundy ikke hadde skrevet på siste siden Jeg kan ikke huske hvem du er. Haha! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Haha! Seriøst. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Just cos' she dances go-go, it don't make her a hoe no! Du troller mer yavel. Hvem slapp hansern inn i barskapet? Der trollet du igjen Blant de forumbrukerne som kjenner meg, vet jeg er en meget respektabel og anstendig person! Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Haha! Seriøst. Seriøst useriøst Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Blant de forumbrukerne som kjenner meg, vet jeg er en meget respektabel og anstendig person! hahaha, å vent. Du er seriøs HAHAHAHA lhus: du så ikke linken nei? Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 lhus: du så ikke linken nei? Nei, det var skuff. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Nei, det var skuff. Og du er en spade. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Merker at de store diskusjonene med de dype temaene har forsvunnet fra DNFK 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Jeg føler jeg blir kastet hver gang forskjellige personer spør om de vil ha meg Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Merker at de store diskusjonene med de dype temaene har forsvunnet fra DNFK Han er i hvert fall ikke redd for å kalle en spade for en spade, det er jo et greit utgangspunkt for enhver diskusjon. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Merker at de store diskusjonene med de dype temaene har forsvunnet fra DNFK Han er i hvert fall ikke redd for å kalle en spade for en spade, det er jo et greit utgangspunkt for enhver diskusjon. For en spade er en spade, likevel ble folk fly forbanna når jeg sa det Jeg vurderte å klubbe deg ned, men det dreper jo hele, eh, diskusjonen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Merker at de store diskusjonene med de dype temaene har forsvunnet fra DNFK Han er i hvert fall ikke redd for å kalle en spade for en spade, det er jo et greit utgangspunkt for enhver diskusjon. For en spade er en spade, likevel ble folk fly forbanna når jeg sa det Jeg føler jeg blir kastet hver gang forskjellige personer spør om de vil ha meg Her på diskusjon.no dømmer vi ingen, selv om de veier 165 og er 171 Merker at de store diskusjonene med de dype temaene har forsvunnet fra DNFK Ape! haehaehea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg