Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må ikke glemme velreid når man har militærstrekk på senga si.

Broren min har M98-camo på sengetrekket sitt. Teller det?

Øh, vel.. Litt spesielt i det minste? :p

Holder meg til godt og blandet sengesett, selv om jeg har fått påpekninger fra det motsatte kjønn om at jeg skal kun bruke komplette sett og ikke blande delene.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke skjønne hva som er så nøye med at det skal være komplett. Har det virkelig så mye å si om puta har et annet trekk enn dyna? Når man er til sengs så er det sjelden man beundrer den estetisk verdien i sengesettet uansett.

Det er jo forskjellig stoff og sånn. Og så er det ikke alle sengesettene man kan bruke om vinteren/sommeren og sånn, og da er det dumt å blande og bruke vinter-putetrekk med sommer-dynetrekk.

Lenke til kommentar

Er det forskjell altså?

Jeg har ikke merka noen forskjell på trekkene mine om vinteren og sommeren :p

Ikke at jeg har så mange, 2 sateng, et silke og tre bomull. Hmm. Kanskje litt mange likevel, men så har jeg to senger også. En her på hybelen og en hjemme hos mamma og pappa.

Når jeg tenker meg om, sydde mamma nytt sengesett til meg av noen gamle gardiner.

På tide, det er bare 7 år siden hu sa hu skulle gjøre det :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Er det forskjell altså?

Jeg har ikke merka noen forskjell på trekkene mine om vinteren og sommeren :p

Ikke at jeg har så mange, 2 sateng, et silke og tre bomull. Hmm. Kanskje litt mange likevel, men så har jeg to senger også. En her på hybelen og en hjemme hos mamma og pappa.

Når jeg tenker meg om, sydde mamma nytt sengesett til meg av noen gamle gardiner.

På tide, det er bare 7 år siden hu sa hu skulle gjøre det :p

Det er f.eks. kos å bruke silke om sommeren og ikke vinteren, da det gjerne er kaldt om vinteren, og silke kan bli sykt kaldt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...