Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Det er så godt som ingen utlendinger her oppe. For det meste adopterte folk fra India, etc.. =/ Og den personen jeg kjenner best og som er adoptert har prestert å bli rasist. oO Endret 29. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 En svart fyr kalte meg en hvitost engang.. Men det er jo godt =D. Nam nam. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Må ikke glemme velreid når man har militærstrekk på senga si. Broren min har M98-camo på sengetrekket sitt. Teller det? Øh, vel.. Litt spesielt i det minste? Holder meg til godt og blandet sengesett, selv om jeg har fått påpekninger fra det motsatte kjønn om at jeg skal kun bruke komplette sett og ikke blande delene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Det er så godt som ingen utlendinger her oppe. For det meste adopterte folk fra India, etc.. =/ Og den personen jeg kjenner best og som er adoptert har prestert å bli rasist. oO 70 % utlendinger (det vil si, ikke helt etnisk norske i utseendet) på skolen min . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg kan ikke skjønne hva som er så nøye med at det skal være komplett. Har det virkelig så mye å si om puta har et annet trekk enn dyna? Når man er til sengs så er det sjelden man beundrer den estetisk verdien i sengesettet uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Må ikke glemme velreid når man har militærstrekk på senga si. Broren min har M98-camo på sengetrekket sitt. Teller det? Får ikke det i forsvaret en gang =( Wooho...jeg skal i bassenget ^^ Endret 29. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Får ikke det i forsvaret en gang =(Nei, han kom over en side på nettet som selger alt mulig i m98. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg kan ikke skjønne hva som er så nøye med at det skal være komplett. Har det virkelig så mye å si om puta har et annet trekk enn dyna? Når man er til sengs så er det sjelden man beundrer den estetisk verdien i sengesettet uansett. Det er jo forskjellig stoff og sånn. Og så er det ikke alle sengesettene man kan bruke om vinteren/sommeren og sånn, og da er det dumt å blande og bruke vinter-putetrekk med sommer-dynetrekk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Er det forskjell altså? Jeg har ikke merka noen forskjell på trekkene mine om vinteren og sommeren Ikke at jeg har så mange, 2 sateng, et silke og tre bomull. Hmm. Kanskje litt mange likevel, men så har jeg to senger også. En her på hybelen og en hjemme hos mamma og pappa. Når jeg tenker meg om, sydde mamma nytt sengesett til meg av noen gamle gardiner. På tide, det er bare 7 år siden hu sa hu skulle gjøre det Endret 29. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Får ikke det i forsvaret en gang =(Nei, han kom over en side på nettet som selger alt mulig i m98. Skulle ha vært en tur på millitærutsalget utenfor Bardu en tur og kjøpt meg ei feltbukse og annet digg ifra forsvaret. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Er det forskjell altså?Jeg har ikke merka noen forskjell på trekkene mine om vinteren og sommeren Ikke at jeg har så mange, 2 sateng, et silke og tre bomull. Hmm. Kanskje litt mange likevel, men så har jeg to senger også. En her på hybelen og en hjemme hos mamma og pappa. Når jeg tenker meg om, sydde mamma nytt sengesett til meg av noen gamle gardiner. På tide, det er bare 7 år siden hu sa hu skulle gjøre det Det er f.eks. kos å bruke silke om sommeren og ikke vinteren, da det gjerne er kaldt om vinteren, og silke kan bli sykt kaldt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Hmm. Har ikke merka noe forskjell egentlig. Eller, silke er jævlig om sommeren når jeg ikke klarer å holde temperaturen nede i under 20 grader Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Skulle ha vært en tur på millitærutsalget utenfor Bardu en tur og kjøpt meg ei feltbukse og annet digg ifra forsvaret.Hvordan er prisene på sånt? Det er gode klær nemlig. Jeg tok visst feil forresten. Broren min opplyste om at det var Norsk Ørken-kamo. Kjøpt på miltrad: http://miltrad.no/webshop/index.jsp?active...active.item=225 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Hmm. Har ikke merka noe forskjell egentlig.Eller, silke er jævlig om sommeren når jeg ikke klarer å holde temperaturen nede i under 20 grader Mao er det høst/vår-trekk. Har et kjørlig ett som jeg bruker mye som sommeren. Det er så godt å legge seg i.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ah. Ja, ikke vet jeg. Jeg foretrekker egentlig gardin-trekket, samt et gammelt bomullstrekk jeg har arva av mamma som hu og pappa kjøpte i 83 eller 84. Det er sinnssykt herlig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som har middagsforslag til meg ??? Helt blank og matlei.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som har middagsforslag til meg ??? Helt blank og matlei.. Pastasalat med tunfisk. Nam. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som har middagsforslag til meg ??? Helt blank og matlei.. Helstekt svinefilet med bocon surret rundt. Som tilbehør tar man fløtegratinerte poteter. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Hadde svinefilet forige helg. (Rømmemarinade, stekt i ovn med 'åberchin' og squash). Tunfisksalat er godt, har ei knall oppskrift Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Tunfisksalat er godt, har ei knall oppskrift Yay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg