Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 2006? Du er knapt nok ei lita jente med musefletter enda jo Haha, og rosa langt skjørt, og med "Matte for fjerde klasse" i armen Jeg begynte å lurke i 1999, og registrerte meg her i 2003 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg ble i hvert fall ikke voldtatt før jeg fikk flettene mine, i motsetning til deg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 2006? Du er knapt nok ei lita jente med musefletter enda jo Haha, og rosa langt skjørt, og med "Matte for fjerde klasse" i armen Jeg begynte å lurke i 1999, og registrerte meg her i 2003 /respect! Overklokking.no Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg ble i hvert fall ikke voldtatt før jeg fikk flettene mine, i motsetning til deg Hva veit du om det? Det er mange ting som hodet ditt kan fortrenge, tenk litt etter nå, tenk godt etter. Kanskje du husker det selv. 2006? Du er knapt nok ei lita jente med musefletter enda jo Haha, og rosa langt skjørt, og med "Matte for fjerde klasse" i armen Jeg begynte å lurke i 1999, og registrerte meg her i 2003 /respect! Overklokking.no Awwww yeeeeaaaa OK was the shit, vi er vel en av de få som husker HW og OK SHOT TIME! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 jeg har lest på overklokking.no det er jeg 100% sikker på, det fantes vel i 06 og? MINE ØYNE GJØR VONDT, ser vaskebjørn ut. SOVE Y/N? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg ble i hvert fall ikke voldtatt før jeg fikk flettene mine, i motsetning til deg Hva veit du om det? Det er mange ting som hodet ditt kan fortrenge, tenk litt etter nå, tenk godt etter. Kanskje du husker det selv. 2006? Du er knapt nok ei lita jente med musefletter enda jo Haha, og rosa langt skjørt, og med "Matte for fjerde klasse" i armen Jeg begynte å lurke i 1999, og registrerte meg her i 2003 /respect! Overklokking.no Awwww yeeeeaaaa OK was the shit, vi er vel en av de få som husker HW og OK SHOT TIME! Jeg vokste fra shotting for et par timer sia... Etter det har jeg vært på øl og Jack... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg vokste fra shotting for et par timer sia... Etter det har jeg vært på øl og Jack... Be a fucking man! STYRT! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Jeg har en cigar som er kjøpt og betalt i mexico. Ellers har jeg absinth,whiskey, og jaeger i coctail kassen min. Noen som liker den tyrkisk pepperen? Baileys og kaffe Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har en cigar som er kjøpt og betalt i mexico. Ellers har jeg absinth,whiskey, og jaeger i coctail kassen min. Absinth! Drink it! *does shot nr.48563874 ? * Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg vokste fra shotting for et par timer sia... Etter det har jeg vært på øl og Jack... Be a fucking man! STYRT! En ekte mann shotter ikke på denne tiden av døgnet. En ekte mann koser seg med sitt halvliters whiskeyglass på denne tida av døgnet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Sorry, men vil ikke gjøre vondt verre. hodepine, "blur" effekt når jeg beveger hodet, mørk under øyene, poser, og vondt i øyene etter 3 timer søvn siden vi 2 sto opp ca samme tid for hvor mange dager siden? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) En ekte mann shotter ikke på denne tiden av døgnet. En ekte mann koser seg med sitt halvliters whiskeyglass på denne tida av døgnet. Hvis man har 96%, så er det vel akseptabelt? Sorry, men vil ikke gjøre vondt verre. hodepine, "blur" effekt når jeg beveger hodet, mørk under øyene, poser, og vondt i øyene etter 3 timer søvn siden vi 2 sto opp ca samme tid for hvor mange dager siden? 4 dager er det vel nå jeg så du gikk offline i går! Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En ekte mann shotter ikke på denne tiden av døgnet. En ekte mann koser seg med sitt halvliters whiskeyglass på denne tida av døgnet. Hvis man har 96%, så er det vel akseptabelt? Sorry, men vil ikke gjøre vondt verre. hodepine, "blur" effekt når jeg beveger hodet, mørk under øyene, poser, og vondt i øyene etter 3 timer søvn siden vi 2 sto opp ca samme tid for hvor mange dager siden? 4 dager er det vel nå Vel... Det er litt trist å ikke ha blandet ut til 40 før man kjører gjennom 2 meter kullfilter, men la gå... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) 3 timer på 4 dager ja, faen det er ikke sunt. Jeg går offline enten om jeg stikker ut til kompis eller diller med akvariumet. Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Vel... Det er litt trist å ikke ha blandet ut til 40 før man kjører gjennom 2 meter kullfilter, men la gå... En ekte mann blander ikke ut, når man er full nok, så går det ned enkelt. Ingen brekkningsmiddel Har kjøpt 10 liters dunk Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) En ekte mann har i7. og samler på kvitteringer. Jeg har bare drukket " Vitamin boost-concentrate" vann de siste dagene utenom når jeg drakk sitronbrus for noen timer siden, skæmgodt. Ellers har jeg levd på 1 pizza dagen i 5 dager, spiste 2 måltider her en dag jeg snakka me deg om kvelden bundy Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Vel... Det er litt trist å ikke ha blandet ut til 40 før man kjører gjennom 2 meter kullfilter, men la gå... En ekte mann blander ikke ut, når man er full nok, så går det ned enkelt. Ingen brekkningsmiddel Har kjøpt 10 liters dunk En ekte mann har sunn fornuft... Hvis man blander det ned til 40, kan man kose seg dobbelt så lenge, med noe som ikke smaker tennvæske... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En ekte mann har i7. og samler på kvitteringer. Ja, men jeg må oppgradere til mer ram, 6gb er ikke nok. Ikke at jeg har problemer i spill. Men vil ha mer uansett. Vel... Det er litt trist å ikke ha blandet ut til 40 før man kjører gjennom 2 meter kullfilter, men la gå... En ekte mann blander ikke ut, når man er full nok, så går det ned enkelt. Ingen brekkningsmiddel Har kjøpt 10 liters dunk En ekte mann har sunn fornuft... Hvis man blander det ned til 40, kan man kose seg dobbelt så lenge, med noe som ikke smaker tennvæske... Sunn fornuft? Wtf er det? Jeg treffer så vidt tastene riktig her Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 jeg har 16gb ram og 12 Gb ram liggende i skuffen Sjekk øvre innlegg. Mistenker at jeg har fått lite næring denne uken. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 jeg har 16gb ram og 12 Gb ram liggende i skuffen Sjekk øvre innlegg. Mistenker at jeg har fått lite næring denne uken. Hvilken type ram? jeg spiser bacon snacks for harde livet her, ofr å holde meg våken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg