LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Han bor der ingen kunne tru at nokon ikke kunne bu. Kan jeg ta på deg? Jeg kommer fra the Westcoast så jeg er litt skitten. Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har veldig langt hår og reale mannepupper, hjelper det? Hvor bor du? Oslo, lille venn, Oslo. Det har jeg også gjort i 10 år, før jeg ble jeg av alt faggotry og flyttet nord Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Y U listn T2 te Sunlounger? Hvorfor flyttet du nord? Utstøtt fra samfunnet? Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Han bor der ingen kunne tru at nokon ikke kunne bu. Forsåvidt... Leiligheten min tilhører Jordans konsulat... Jeg har veldig langt hår og reale mannepupper, hjelper det? Hvor bor du? Oslo, lille venn, Oslo. Det har jeg også gjort i 10 år, før jeg ble jeg av alt faggotry og flyttet nord Oslo er way2gay2Btru Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 oslo har vært en syk plass det siste året. utrolig hvor mange overfall og skuddepisoder det har vært i år. For å ikke snakke om narkotika aksjoner. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Y U listn T2 te Sunlounger? Hvorfor flyttet du nord? Utstøtt fra samfunnet? A pack of sigs a day to get me by, an ounce of weed a day to keep me high oslo har vært en syk plass det siste året. utrolig hvor mange overfall og skuddepisoder det har vært i år. For å ikke snakke om narkotika aksjoner. Hvorfor tror du jeg flytta nord? Ikke utstøtt av samfunnet, quite the contrary. Ble litt for stor i miljøet vettu, og da vil alle se deg falle Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Mwhehehehe Du flytta nord slik at du kan lukte på meg når jeg skal i garnisonen om veldig kort tid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Mwhehehehe Du flytta nord slik at du kan lukte på meg når jeg skal i garnisonen om veldig kort tid. FUCK, du avslørte meg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvorfor tror du jeg flytta nord? Ikke utstøtt av samfunnet, quite the contrary. Ble litt for stor i miljøet vettu, og da vil alle se deg falle Ikke utstøtt? Bundy anno 2011 kan ikke måle seg med Bundy anno 2007! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Ikke utstøtt? Bundy anno 2011 kan ikke måle seg med Bundy anno 2007! Ja, sant det. For mye kriminalitet forandret meg. Alltid være steinkald, og alltid se seg over skulderen gjør noe med en kvinne. Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) LIKE A BAWS Jeg har da enda en god mengde penger ^^ Hvorfor tror dere jeg er full og stein 24/7 ? ^^ Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) She said: The ocean is dry I DEMAND YOU! CRY ME AN OCEAN Vil du svære helt ærlig, er dette krim-sakene trolling eller realitet? Du går på maling Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 She said: The ocean is dry I DEMAND YOU! CRY ME AN OCEAN Vil du svære helt ærlig, er dette krim-sakene trolling eller realitet? Sier jeg trolling, så går du ut i fra at jeg troller med dette, alså at jeg snakker sant Sier jeg det er sant, regner du med at jeg troller. Hva vil du høre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Alt ved Bundy er trolling. Vedkommende eksisterer egentlig ikke. Det er bare en trollbot. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Alt ved Bundy er trolling. Vedkommende eksisterer egentlig ikke. Det er bare en trollbot. Så jeg gikk ut her om dagen, også kom det en van fra CIA og en truck fra FBI det er ikke aliens som prober folk, det er myndighetene edit: ny joint blir rullet Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Bundy, du må si hva du vil, this is the interwebs. Datasmurf, du må legge deg ellers får du ikke din 9timers søvn. can´t deny, can´t deny that I´m from the outer space! Hmm, Icedragon sjekker tråden=jeg sjekker hans bruker Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bundy, du må si hva du vil, this is the interwebs. Datasmurf, du må legge deg ellers får du ikke din 9timers søvn. And that's what i'm doing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg