LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) kongekobra er svært stilige da, men skulle ønske de var vennlige av seg. Hva vil skje om en co2 gassflaske lekker i et stengt rom? er det farlig? snakk om 5kg co2 Lol finnes en type fisk som heter "Salt-og-pepper pansermalle" Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) kongekobra er svært stilige da, men skulle ønske de var vennlige av seg. Hva vil skje om en co2 gassflaske lekker i et stengt rom? er det farlig? snakk om 5kg co2 Lol finnes en type fisk som heter "Salt-og-pepper pansermalle" Jeg hadde luftet ut, og ikke tent en røyk i det rommet whats the difference between a pizza and a baby? I don't cum on my pizza before i eat it. :!: :!: Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Hvorfor ville du ikke tent en røyk? co2 gjør vel at man ikke får anntent røyken? @spoileren din, lol Jeg velger ferskvann akvarium, kjipt med tanke på at jeg vil ha saltvann, men regnet litt på det og jeg må ut med 6750kr i tillegg til de 4.5k jeg allerede har brukt og det har jeg ikke råd til nå. derfor går jeg for ferskvann, bruker 2k på oppgraderinger,fisk, og plæntår. AAAERGTH DYRT! http://www.aquamanias.no/productdetails.php?product=3792 Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvorfor ville du ikke tent en røyk? co2 gjør vel at man ikke får anntent røyken? @spoileren din, lol Jeg velger ferskvann akvarium, kjipt med tanke på at jeg vil ha saltvann, men regnet litt på det og jeg må ut med 6750kr i tillegg til de 4.5k jeg allerede har brukt og det har jeg ikke råd til nå. derfor går jeg for ferskvann, bruker 2k på oppgraderinger,fisk, og plæntår. AAAERGTH DYRT! http://www.aquamanias.no/productdetails.php?product=3792 Do it, jeg tror nok co2 er flammable, og det er jo alltid litt luft, skal jo bare en gnist til. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hvordan får jeg sove? har sovet 3 timer på vel ca 3 døgn nå? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kanon. Jeg er lei av dine ett-ordete(?) setninger. Skjerp deg! 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Når det kun er ett ord så er det vel strengt tatt ikke en setning? En setning består jo av flere ord Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kanon. Jeg er lei av dine ett-ordete(?) setninger. Skjerp deg! Det er spam. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kanon. Jeg er lei av dine ett-ordete(?) setninger. Skjerp deg! Jeg så at noen hadde quotet meg, og da tenkte jeg automatisk at det måtte være deg. For en gedigen overraskelse. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Do it, jeg tror nok co2 er flammable, og det er jo alltid litt luft, skal jo bare en gnist til. CO2, som i; det som kommer ut av munnen din når du puster (i tillegg til den dårlige ånden ), skal godt gjøres å tenne på. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) lol dere gjenforenes Kan noen svare ærlig på dette. Om en 5kg Co2 tank skulle begynne å lekke på et soverom, hvor ventilene på vinduene (2stk) er oppe men vinduene er lukket. Vil dette være farlig? Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 På byen eller ikke på byen, det er spørsmålet Byen ofc. På byen eller ikke på byen, det er spørsmålet Byen ofc. Jeg er så lei av byen jeg, flaut å innrømme. Blir heller hjemme liksom. Så dro man på byen da, og fikk lift av selveste Wheelman hjem ! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Necro: Do it, jeg tror nok co2 er flammable, og det er jo alltid litt luft, skal jo bare en gnist til. CO2, som i; det som kommer ut av munnen din når du puster (i tillegg til den dårlige ånden ), skal godt gjøres å tenne på. gif related Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg så at noen hadde quotet meg, og da tenkte jeg automatisk at det måtte være deg. For en gedigen overraskelse. Sier du at jeg skal overraske deg oftere? Har jeg blitt forutsigbar? Skal jeg bli mer spontan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Sent nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg så at noen hadde quotet meg, og da tenkte jeg automatisk at det måtte være deg. For en gedigen overraskelse. Sier du at jeg skal overraske deg oftere? Har jeg blitt forutsigbar? Skal jeg bli mer spontan? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 er vel tidlig? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Sent nå. Sikker på at det ikke egentlig er tidlig? Edit: Slått på målstreken Endret 4. september 2011 av herp derp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Sent nå. Sikker på at det ikke egentlig er tidlig? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg