Bruker-33331 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Jeg blir med! Men da blir det mye opium, whiskey, og glitter, for å ha dere advart. Og masse uaksepterte ting i norge. Som er mulig der Endret 3. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Så lenge du ikke forstyrrer meg imens jeg opplever landet så går det fint for meg. Noe som irreterer meg er folk som lengter etter norsk mat i utlandet. Husker at det var noen norske på maldivene som sutret over maten fordi det ikke var norsk mat der... jeez. Bundy, vi sender deg inn i en bar full av ladyboys, så er du opptatt i noen timer/dager Endret 3. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Så lenge du ikke forstyrrer meg imens jeg opplever landet så går det fint for meg. Noe som irreterer meg er folk som lengter etter norsk mat i utlandet. Husker at det var noen norske på maldivene som sutret over maten fordi det ikke var norsk mat der... jeez. Hvordan skulle jeg forstyrre deg? Jeg hadde ligget på rommet fucked up, med masse betalte you-know-what Fiks oss rabatt hansern HELL YEA! Lov å tving meg med, med makt. Da jeg ikke hadde forlatt himmelen frivillig Endret 3. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Now playing D.A.N.C.E - Justice. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Du kan forstyrre meg imens jeg utforsker plasser, ved å irretere/stoppe meg. Uansett så hadde du fått en gullpokal om du hadde fått meg sint ( uten å ødelegge noe). Du kommer sikkert hjem med mange minner! herpes,aids,malaria,ormer i magen og så videre Du kan få en pokal om du besøker meg i stavanger også...lol Når jeg får fisk i akvariet så skal dere få navngi fiskene, så skal jeg lage en liste og kalle dem det. Endret 3. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Du kan forstyrre meg imens jeg utforsker plasser, ved å irretere/stoppe meg. Uansett så hadde du fått en gullpokal om du hadde fått meg sint ( uten å ødelegge noe). Du kommer sikkert hjem med mange minner! herpes,aids,malaria,ormer i magen og så videre Du kan få en pokal om du besøker meg i stavanger også...lol Når jeg får fisk i akvariet så skal dere få navngi fiskene, så skal jeg lage en liste og kalle dem det. You know it, jeg og du og hansern kunne utforsket forskjellige steder, jeg med våpen, du med håv, og hansern med, hmm.. Trange klær og solbriller? KAN JEG VÆRESÅSNILL Å NAVNGI EN?!?!?! LOV MEG PLEEEAAAAASEEEE edit: Challenge accepted, jeg er mester i å få folk forbanna. Endret 3. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hansern har jo Reiseboka med, om han ikke har pugget alt på forhånd! Navngi en fisk, så setter jeg navnet på en random. Hvordan får du meg forbanna når jeg går i ignore modus? Endret 3. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hansern har jo Reiseboka med, om han ikke har pugget alt på forhånd! Navngi en fisk, så setter jeg navnet på en random. Gi meg noen dager, så skal jeg gi deg et kickass navn. MRS FLAPPER ! Endret 3. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) lager en liste over kommende fisker senere. Forresten, jeg må betale ca 4-5000 kr i bare stein så dette tar tid! Droppe saltvann og lage ferskvann noe alà dette? Skal flytte ut når jeg får lærlingplass og å flytte med saltvann uten å fucke det opp er så å si umulig om man ikke er utrolig flink. Endret 3. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 "En til episode med House M.D" funker så jævlig dårlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 lager en liste over kommende fisker senere. Forresten, jeg må betale ca 4-5000 kr i bare stein så dette tar tid! Miss Flapper ffs! Eller fisty clover Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 se bilde. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 se bilde. Hvorfor koker du ikke steiner og putter i? Hmm, jeg skal tenke litt på det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Er ikke normal stein. Steinen kalles "levende stein" fordi det er utrolig mange bakterier som er med på å bryte ned uønskelige stoffer i akvariumet, letteste måten å si det på uten å snakke for nerdish er å si at levende stein er et biologisk filter. Er jo mye fint med ferskvann og forsovelig. fks Diskus I tillegg koster jo ferskvann 20-30% av prisen til saltvannakvarium. Jeg driter jo ikke penger. Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Jeg liker sånne scarpe eller scarlet elns. også vannsalamandere! de er fete, jeg hadde et par sånn, + reker Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 skalare tenker du på? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) jepp. disse er dritfete evnt: Men de er ulovelig i norge, så kjør til sverige Og ha dem på innerlommen, de kan ikke ransake deg uten gyldig grunn på grensen Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Now playing D.A.N.C.E - Justice. Skaff deg last.fm, så kan den gjere det der automatisk. Nei, det er ikkje berre for hipsters. Last.fm har blitt så mainstream no at det er DU som er hipsteren fordi du ikkje vil ha det fordi du trur det er for hipsters. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Bundy, jeg vet reptiler er ulovlig i norge. Herregud sp irreterende for jeg vil gjerne ha en gekko. ( type latinsk navn: Gekko Gecko) Sjekk lydene de lager you youtube, er awesome. Mchænsn liker å være mainstream Endret 4. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Bundy, jeg vet reptiler er ulovlig i norge. Herregud sp irreterende for jeg vil gjerne ha en gekko. ( type latinsk navn: Gekko Gecko) Sjekk lydene de lager you youtube, er awesome. Mchænsn liker å være mainstream Gekkoer, giftige frosker, giftige slanger Legge en slik på rommet til noen du ikke liker Endret 4. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg