Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om du ser en med brunt hår, Jeans, slip on sko, ca 184 cm høy, samt drikker kaffe/vann i en taxfree så er det meg.

 

Ser du en som sitter ved gaten med Headset,mac/ipad samtidlig som personen rister med beina, så er det meg.

 

 

I love travelling. Next year-> Fiji

 

Ser du en macho fyr ved siden av med pilotbriller og kjører sosse-stil så er det McHænsn

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

En gullfisk skal absolutt ikke være oppblåst om du ikke har kjøpt en genmodifisert ( noe som beklageligsvis selges). Den skal heller ikke spise andre fisker, da den er herbivore ( planteeter) slik jeg vet.

 

McHansern, nå vet jeg hvor du får damene fra :new_woot:

 

Skjer med at jeg må på do hvert 5. min etter å ha drukket 1 liter vann over 1-2 timer?

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Kvittering, jeg har profilet deg på CSI-vis og kommet frem til at du er en aktiv dykker/snorkler på feriene. Du eier et akvarium (typisk kjennetegn) og har vært på Maldivene som er kjent for dykking, og planlegger Fiji som er ennå en dykkedestinasjon.

 

Tør jeg foreslå Palau, som er hakket kulere og har bedre dykkeforhold?

 

Takk meg om et år.

Lenke til kommentar

Kvittering, jeg har profilet deg på CSI-vis og kommet frem til at du er en aktiv dykker/snorkler på feriene. Du eier et akvarium (typisk kjennetegn) og har vært på Maldivene som er kjent for dykking, og planlegger Fiji som er ennå en dykkedestinasjon.

 

Tør jeg foreslå Palau, som er hakket kulere og har bedre dykkeforhold?

 

Takk meg om et år.

Din jævla reiseguru

Lenke til kommentar

Oh my. oh my.

Jeg er veldig interessert i marine biotoper ja.

Grunnen til at jeg velger Fiji er at revene der har mer soft corals, istedenfor massevis av svamper og steinkoraller.

 

Har vurdert flere plasser som fransk polynesia, fillipinene, og øst-asia-Stillehavet.

 

Å dykke ved øyer er mye kjekkere enn å dykke ved fastland synes jeg av en eller annen grunn.

 

Ellers er Kuredu express en anbefalt plass :thumbup:

 

Vil nok få problemer med å få med meg noen til en slik reise.

 

Dykket kun en gang på maldivene, ellers snorkling. Snorklet i hvert fall 4-5 timer hver dag.

 

 

Å reise må være noe av det kjekkeste som finnes i verden, å oppleve en spesiell fauna for første gang gir bakoversveis.

 

Ellers kunne jeg tenkt meg en reise til Antarktis

 

" travelling somewhere, could be anywhere.

There is a coldness in the air, but I don´t care.

We drift deeper, life goes on"

 

Må lære meg å skrive ferdig før jeg poster, blir jo edit på alle innleggene mine sånn ca.

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

reiser gledelig sammen jeg, om du ikke biter.

 

 

 

Kanskje jeg får rabatter mwhaha

 

Når man skal reise til fks fransk polynesia så velger man billigste hotell, for man er jo ikke på hotellet uansett.

 

Forresten, hvilken plass som er best å dykke/snorkle på kommer an på hva du vil se.

 

flere av top 100 dykkerplasser er lokalisert i Rødehavet, men man dykker ikke der om man er ute etter å se manta rokker, eller hvalhai.

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...