L4r5 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 På byen eller ikke på byen, det er spørsmålet Lag deg heller litt kakao og bli hjemme. Det er kos. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 På byen eller ikke på byen, det er spørsmålet Byen ofc. Jeg er så lei av byen jeg, flaut å innrømme. Blir heller hjemme liksom. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Eller en kopp te ( ikke på pose) med en teskje honning Er ikke flaut å være lei av byen, aldri sett hensikten med det igrunn. Velger heller en helt avslappet kveld hjemme enn en stresset tur på byen. Men nå har jeg avslappet personlighet. Endret 3. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Tar meg et skudd jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Tar meg et skudd jeg. Jeg er med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 En 15 år gammel jente holder hånda med sin ett år gamle sønn. Folk kaller henne for hore, ingen vet at hun ble voldtatt da hun var 13 år. Folk ringer til en annen fyr og kaller ham feit. Ingen vet han har en alvorlig sykdom som fører ham til å bli overvektig. Folk kaller en kvinne for skallet, men de vet ikke at hun har kreft. Kopier dette hvis du er mot mobbing og annen dritt som skjer rundt om i verden. Jeg vedder på at 90% av dere ikke vil kopiere og sette den på din status ... ! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hva har de tre med mobbing å gjøre? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 det er vel det at man kaller folk ting selv om de ikke kan for det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Tar meg et skudd jeg. .45 eller .38? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Vel, man slutter ikke være dum selv om man er født med dårligere naturlige evner enn, say, Hawkins. Ironisk, hva? :--D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Tar meg et skudd jeg. Lørdagskosen på Ensjø det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 *emostuff*Seriøst? Nå var det like før jeg trykket på den rød knappen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Tar meg et skudd jeg. .45 eller .38? .95 Tar meg et skudd jeg. Lørdagskosen på Ensjø det. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Jeg kan ikke forstå at det finnes heterofile menn og lesbiske kvinner. Jesus mann. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 *emostuff*Seriøst? Nå var det like før jeg trykket på den rød knappen. Awww, jeg kan ikke noe for at mine FB-venner kommer med slikt emotull, og jeg velger å sitere det her. @Lycan, snakket med Oda, hun ba meg hilse og kalle deg en jævla særing! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Særing? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Du er jo mest mainstream av alle. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 I was mainstream before it was mainstream. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Jeg kan ikke forstå at det finnes heterofile menn og lesbiske kvinner. Jesus mann. Har du smakt pupp noen gang? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Jeg kan ikke forstå at det finnes heterofile menn og lesbiske kvinner. Jesus mann. Me neither. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg