Nie Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Det tror jeg også. Det ser i alle fall slik ut, når folk får den slags auau i magen pga melk. Melk er heldigvis ikke en av mine utallige allergier. Jeg vil ha touchsystemet inn i fingrene mine, i stedet for sekretærmetoden min. Men det går jo så jævlig sakte med touch. Bah. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Til tross for avataren min kan jeg ikke huske sist jeg spiste på McD. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Og det, Hansern, er en fantastisk positiv ting. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Jepp. Særdeles positivt. Jeg tror faktisk ikke jeg har vært innom McDonalds i hele år, til tross for at jeg går forbi nærmest hver eneste dag. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 For å skifte til et mer behagelig emne, noen som vet om en app jeg kan innstallere enten i chrome eller firefox som gjør meg i stand til å forandre bakgrunnen på sider jeg besøker? Jeg har vondt i øynene av spraglete, mønstrede bakgrunner nå. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Spiste McDonalds i går. Var ikke noe digg, men hadde lite valg. Nå blir det vodka russian, yeeeee. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 kan ikke si man føler seg så digg etter man har eti på macdonalds. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Change of topic: Møtte denne fete boybandgjengen i Bangkok! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 What? McDonalds er både godt, enkelt og billig. Du finner ikke et bedre alternativ. Dere er alle gale. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Det eneste som er bra med McDonalds er at det er åpent til 23:30. Er du hungrig sent på kvelden kan du bare stikke innom der på vei hjem elns. Bensinstasjoner er bare godt for pølser, tbh... 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Lollllzzzz. Er jo den lokale minoritetsspråklige kebabmannen fra Babylons rike som dere skal vise deres støtte til når dere kommer hjem fra fylla. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) AS-SALAMU ALAYKUM Endret 3. september 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Lollllzzzz. Er jo den lokale minoritetsspråklige kebabmannen fra Babylons rike som dere skal vise deres støtte til når dere kommer hjem fra fylla. Må inn til byen for å kjøpe kebab... Too far. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Finnes ikke spiselig kebab i TBG Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 AS-SALAMU ALAYKUM Neste gang skal du så jævlig på Charlies. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Date @Arosian? Kommer til sta'n klokken 14., ca. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Nå skal jeg Kongen av Bastøy. Vi diskuteres! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Date @Arosian? Kommer til sta'n klokken 14., ca. Works for me. Den forrige kebaben vi spiste på Grønland var så dodgy at jeg var sikker på at jeg kom til å dø. Hvem faen kjøper en ferdig-lagd kebab fra en jævla vogn? Vi tydligvis. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Bare en oppvarming hva slags rariteter en får i seg på reise til avsidesliggende asiatiske land. Som Grønland. Liker å leve farlig, vøtt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 I so much want Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg