Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Var noe parti-greier utenfor mitt lokale landhandleri her i dag. Kun blå partier representert lol. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Sup homies? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Sup homies? Tacolørdag! Akkurat som forrige helg! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hva er den beste og billigste ferdigmaten? Orker ikke å lage middag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hva er den beste og billigste ferdigmaten? Orker ikke å lage middag. Ølsuppe. - Åpne en øl og hell i en dyp tallerken - Spis den med skje Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Nei, men du er inne på noe. Jeg trenger noe med masse kalorier så jeg slipper å spise så mange måltider i dag. Lurer på om jeg bare heller nedpå med en tre - fire liter h-melk. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 aww ywa trener venstrehånda mi. vasker nytt akvarium. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hva er den beste og billigste ferdigmaten? Orker ikke å lage middag. Ølsuppe. - Åpne en øl og hell i en dyp tallerken - Spis den med skje Øl er jo ikke akkurat billig da. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Om man har laktoseintoleranse, hva skjer da når man drikker melk? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Smerte for den med laktoseintoleranse, og mangel på do for dem i hustanden som ikke har laktoseintoleranse. Edit: Jeg beklager, jeg tenkte på allergi. Tenker det er noe verre for dem som har intoleranse. Endret 3. september 2011 av Nie Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Går utifra at jeg har en form for allergi. Det stemmer godt med det du sier. Dog, det er ikke mye smerte, er vel heller bare en veldig stor trang etter å tømme magen. Det som kommer ut er ganske bløtt, kan du si... Damn, jeg trenger den melken. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Sup homies? Sup sis! Tukler med networkmanager. :< Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Biff ala Struttende Penis. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Klart alle banene på Tracmania Nations Forever. #winning Edit. Datarock i kveld. Endret 3. september 2011 av ChrisReeve Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hva skjer her da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Går utifra at jeg har en form for allergi. Det stemmer godt med det du sier. Dog, det er ikke mye smerte, er vel heller bare en veldig stor trang etter å tømme magen. Det som kommer ut er ganske bløtt, kan du si... Damn, jeg trenger den melken. Tja, prøv den tømme magen trangen uten do. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hva er den beste og billigste ferdigmaten? Orker ikke å lage middag. Ølsuppe. - Åpne en øl og hell i en dyp tallerken - Spis den med skje Øl er jo ikke akkurat billig da. En halvliter Seidel koster vel rundt 10 kroner? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Øl er jo ikke akkurat billig da. Kommer helt an på hvilket øl du kjøper. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Tja, prøv den tømme magen trangen uten do. Da er jeg ganske sikker på at jeg vil dø. Eller sprekke, på en eller annen måte... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Hva er den beste og billigste ferdigmaten? Orker ikke å lage middag. 4 cheese fra MacDonalds og en colaboks som selvfølgelig kommer fra colabrettet du har liggende hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg