Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har skjedd: jeg har hatt mattetime.. den gikk sånn:

-Kenneth, få se leksene dine.

-har ikke gjort dem. *gi faen grimase*

-hvorfor det?

-orka ikke

-okei, anmerkning for lav innsats.

-*gjesp*

og når jeg kom hjem så hadde læreren ringt hjem og fortalt det xD

Bah, blei sendt opp til den kjære rektoren vår i dag grunnet at jeg spekulerte, noe jeg trodde var fritt frem?

Lenke til kommentar
Bah, blei sendt opp til den kjære rektoren vår i dag grunnet at jeg spekulerte, noe jeg trodde var fritt frem?
Er du gal? Spekulering innebærer fri vilje og evne til å tenke selv. DET kan vi ikke ha noe av i Det Norske Skolevesen.

Kan jo risikere at folk begynner å stille spørsmålstegn ved alt i fra pensum til lærernes kvalifikasjoner da! :ohmy:

Lenke til kommentar
Dette har skjedd: jeg har hatt mattetime.. den gikk sånn:

-Kenneth, få se leksene dine.

-har ikke gjort dem. *gi faen grimase*

-hvorfor det?

-orka ikke

-okei, anmerkning for lav innsats.

-*gjesp*

og når jeg kom hjem så hadde læreren ringt hjem og fortalt det xD

Qwl du er :love: !

Jeg har spist nammenamkebab :) . Beste i Oslo.

Åh nei, jeg må en tur innom Ski på Mandag for mørkekjøring. Hater tog og billettknøl!

Lenke til kommentar
Er du gal? Spekulering innebærer fri vilje og evne til å tenke selv. DET kan vi ikke ha noe av i Det Norske Skolevesen™.

Kan jo risikere at folk begynner å stille spørsmålstegn ved alt i fra pensum til lærernes kvalifikasjoner da! :ohmy:

:ohmy:

det må du ikke gjøre, for guds skyld!

Lenke til kommentar
Eplefe har interessant hårfarge, hårfrisyre, stil, og 10 piercinger (hvorav 9 (?) synlige). Ikke rart folk stirrer. Litt gøy å hvisetiske om dem som stirrer, da. ^^

Edit @ Kosmo: Jo det er hun. :wee:

Dette var jeg forsåvidt klar over, jeg lurker i RPP fra tid til annen.

Folk stirret på meg da jeg hadde langt hår i forskjellige farger også, og det var ikke halvparten så interessant som hennes løsning. 8D Stirring må forventes.

Nie: Hvisketiske, faktisk. Spørs på intensiteten i stirringen. Folk som tror de stirrer uten å bli tatt hvisketisker man om, eller kommer med høylytte "tilfeldige kommentarer", folk som stirrer åpenbart stirrer man tilbake og sier høyt "Du! Det er LOV å være LITT mer diskré når man først skal glo så jævlig". Dette vet du.

Interessant og interessant. Jeg vil ikke si jeg gjør de største innsatsene daglig for å bli stirret på. Men med min garderobe regner jeg ikke med noe annet, og det plager meg egentlig ikke heller, så lenge de ikke hvisker høylytt, peker og stirrer med åpen munn, liksom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...