Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Skal det egentlig ta 1,5 måned å sende en jævla CD? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Dette har skjedd: jeg har hatt mattetime.. den gikk sånn: -Kenneth, få se leksene dine. -har ikke gjort dem. *gi faen grimase* -hvorfor det? -orka ikke -okei, anmerkning for lav innsats. -*gjesp* og når jeg kom hjem så hadde læreren ringt hjem og fortalt det xD Bah, blei sendt opp til den kjære rektoren vår i dag grunnet at jeg spekulerte, noe jeg trodde var fritt frem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Bah, blei sendt opp til den kjære rektoren vår i dag grunnet at jeg spekulerte, noe jeg trodde var fritt frem?Er du gal? Spekulering innebærer fri vilje og evne til å tenke selv. DET kan vi ikke ha noe av i Det Norske Skolevesen. Kan jo risikere at folk begynner å stille spørsmålstegn ved alt i fra pensum til lærernes kvalifikasjoner da! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Noes! Fant akkurat ut at de ikke selger prosessorer til den slot typen jeg har noe mer... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Dette har skjedd: jeg har hatt mattetime.. den gikk sånn: -Kenneth, få se leksene dine. -har ikke gjort dem. *gi faen grimase* -hvorfor det? -orka ikke -okei, anmerkning for lav innsats. -*gjesp* og når jeg kom hjem så hadde læreren ringt hjem og fortalt det xD Qwl du er ! Jeg har spist nammenamkebab . Beste i Oslo. Åh nei, jeg må en tur innom Ski på Mandag for mørkekjøring. Hater tog og billettknøl! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Bah, blei sendt opp til den kjære rektoren vår i dag grunnet at jeg spekulerte, noe jeg trodde var fritt frem?Er du gal? Spekulering innebærer fri vilje og evne til å tenke selv. DET kan vi ikke ha noe av i Det Norske Skolevesen™. Kan jo risikere at folk begynner å stille spørsmålstegn ved alt i fra pensum til lærernes kvalifikasjoner da! det må du ikke gjøre, for guds skyld! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Så fortalte rektoren min om en gutt som spekulerte mye, og han gikk det dårlig med. Tror han mente noe med den historien Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Regner med at du kenny har sett Advent Children? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Regner med at du kenny har sett Advent Children? jada. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Qwl du er !! Jeg vet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Eplefe har interessant hårfarge, hårfrisyre, stil, og 10 piercinger (hvorav 9 (?) synlige). Ikke rart folk stirrer. Litt gøy å hvisetiske om dem som stirrer, da. ^^ Edit @ Kosmo: Jo det er hun. Dette var jeg forsåvidt klar over, jeg lurker i RPP fra tid til annen. Folk stirret på meg da jeg hadde langt hår i forskjellige farger også, og det var ikke halvparten så interessant som hennes løsning. 8D Stirring må forventes. Nie: Hvisketiske, faktisk. Spørs på intensiteten i stirringen. Folk som tror de stirrer uten å bli tatt hvisketisker man om, eller kommer med høylytte "tilfeldige kommentarer", folk som stirrer åpenbart stirrer man tilbake og sier høyt "Du! Det er LOV å være LITT mer diskré når man først skal glo så jævlig". Dette vet du. Interessant og interessant. Jeg vil ikke si jeg gjør de største innsatsene daglig for å bli stirret på. Men med min garderobe regner jeg ikke med noe annet, og det plager meg egentlig ikke heller, så lenge de ikke hvisker høylytt, peker og stirrer med åpen munn, liksom. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 PhoenixHunter: Om du har fått deg skikkelig høyttalere så få opp bilder i Nerdebula-tråden! Skal ta bilde men jeg har ikke tilgang til camera akkurat nå. Så poster jeg dem her. Av både Truth Beringer og Dali og Denon. Dali og Denon har jeg i stua 5.1. Truth Berhinger har jeg ved pc en stereo. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 jada. wink.gif Jeg har jo Anlegg. 5.1 Spesielt den scenen hvor Vincent redder Cloud i Forgotten City kommer skytelyden i høyre backhøytaler. Den kommer på blue - ray snart og jeg har skaffa meg PS3 og Full HD tv til den tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ooh, Charmed. Det har jeg ikke sett på lenge. Kos ^^ Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Faen dere må hjelpe meg. Jeg skal pakke ut en zippet mappe men så sier den at jeg ikke har tillatelse. Jeg er jo admininstrator på denne pc en. HVORFOR i HELVETE får jeg ikke tilgang. Bare pc en som smøre mye tull. Men allikevel må dere hjelpe meg så jeg får innstallert Realteken. Endret 29. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 ....fant ut av det nå. Downloadinga var ikke ferdig. Har prøvd tre ganger nå omfg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Selveid er veleid, PH. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Selveid er veleid, PH. Heter det ikke velveid? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) *lalalal tok den nå* Endret 29. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Selveid er veleid, PH. Heter det ikke velveid? Veldreid om det er jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg