Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tomatsuppe er jo alltid awesome, men blir ikke skikkelig mett av det. Pasta med tomatsaus høres godt ut. Kanskje jeg skal slenge på litt kjøttdeig og.

For å få en god tomatsaus kjøper du bare knuste tomater på boks, hvitløk, tomatpure, løk og krydder.

De knuste tomatene helles over i en kjele sammen med 2-3SS tomatpure og litt vann. Hakk opp et par fedd hvitløk og ha oppi sammen med en halv hakket løk. Ha også oppi en dæsj sukker for å motvirke bitterheten i tomatpureen. Smak til med krydder (basilikum, oregano, pepper, havsalt, paprikapulver) og la putre en liten stund på svak til middels varme. Husk lokk.

Lenke til kommentar

Tomatsuppe er jo alltid awesome, men blir ikke skikkelig mett av det. Pasta med tomatsaus høres godt ut. Kanskje jeg skal slenge på litt kjøttdeig og.

Kjøp First Price pølser til å ha i tomatsuppen :)

Må også gå til innkjøp av dype tallerkener. :p

 

Tomatsuppe er jo alltid awesome, men blir ikke skikkelig mett av det. Pasta med tomatsaus høres godt ut. Kanskje jeg skal slenge på litt kjøttdeig og.

For å få en god tomatsaus kjøper du bare knuste tomater på boks, hvitløk, tomatpure, løk og krydder.

De knuste tomatene helles over i en kjele sammen med 2-3SS tomatpure og litt vann. Hakk opp et par fedd hvitløk og ha oppi sammen med en halv hakket løk. Ha også oppi en dæsj sukker for å motvirke bitterheten i tomatpureen. Smak til med krydder (basilikum, oregano, pepper, havsalt, paprikapulver) og la putre en liten stund på svak til middels varme. Husk lokk.

Hørtes spennende ut. Lurer på om jeg skal prøve det.

Lenke til kommentar

Ja. Du kan glede deg til du mister mobilen din og sover på trappa ute i regnet fordi du ikke greier å låse opp døra. Bedre.

 

LAPSKAUS!!!

Eller til du sovner utendørs midt på kaldeste vinteren kun i ført dress.

For eksempel sovner i skogen på vei hjem eller sovner på gata utenfor en butikk på nyttårsaften, med en tom Moët et Chandon-flaske i hver hånd og sigar i kjeften.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...