Aleks Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Tomatsuppe er jo alltid awesome, men blir ikke skikkelig mett av det. Pasta med tomatsaus høres godt ut. Kanskje jeg skal slenge på litt kjøttdeig og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Noen som ser på friidret eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Tomatsuppe er jo alltid awesome, men blir ikke skikkelig mett av det. Pasta med tomatsaus høres godt ut. Kanskje jeg skal slenge på litt kjøttdeig og. Kjøp First Price pølser til å ha i tomatsuppen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Tomatsuppe er jo alltid awesome, men blir ikke skikkelig mett av det. Pasta med tomatsaus høres godt ut. Kanskje jeg skal slenge på litt kjøttdeig og. For å få en god tomatsaus kjøper du bare knuste tomater på boks, hvitløk, tomatpure, løk og krydder. De knuste tomatene helles over i en kjele sammen med 2-3SS tomatpure og litt vann. Hakk opp et par fedd hvitløk og ha oppi sammen med en halv hakket løk. Ha også oppi en dæsj sukker for å motvirke bitterheten i tomatpureen. Smak til med krydder (basilikum, oregano, pepper, havsalt, paprikapulver) og la putre en liten stund på svak til middels varme. Husk lokk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nå får man dra kroppen sin ned til den lokale kolonialen og handle inn litt varer! Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Lag brun lapskaus. Det beste som finnes! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Lag brun lapskaus. Det beste som finnes! Regner med han ikke har kraft så da må det bli i morra . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Drakk for første gang i går. Våknet med andre klær en jeg hadde på i går, ondt i hode og er kommet meg hjem fra der vi drakk ( 1 time unna hyblen ) Huff Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Tomatsuppe er jo alltid awesome, men blir ikke skikkelig mett av det. Pasta med tomatsaus høres godt ut. Kanskje jeg skal slenge på litt kjøttdeig og. Kjøp First Price pølser til å ha i tomatsuppen Må også gå til innkjøp av dype tallerkener. Tomatsuppe er jo alltid awesome, men blir ikke skikkelig mett av det. Pasta med tomatsaus høres godt ut. Kanskje jeg skal slenge på litt kjøttdeig og. For å få en god tomatsaus kjøper du bare knuste tomater på boks, hvitløk, tomatpure, løk og krydder. De knuste tomatene helles over i en kjele sammen med 2-3SS tomatpure og litt vann. Hakk opp et par fedd hvitløk og ha oppi sammen med en halv hakket løk. Ha også oppi en dæsj sukker for å motvirke bitterheten i tomatpureen. Smak til med krydder (basilikum, oregano, pepper, havsalt, paprikapulver) og la putre en liten stund på svak til middels varme. Husk lokk. Hørtes spennende ut. Lurer på om jeg skal prøve det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Drakk for første gang i går. Våknet med andre klær en jeg hadde på i går, ondt i hode og er kommet meg hjem fra der vi drakk ( 1 time unna hyblen ) Huff Opplevelsene blir garantert bedre og bedre etter hvert! Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ja. Du kan glede deg til du mister mobilen din og sover på trappa ute i regnet fordi du ikke greier å låse opp døra. Bedre. LAPSKAUS!!! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ja. Du kan glede deg til du mister mobilen din og sover på trappa ute i regnet fordi du ikke greier å låse opp døra. Bedre. LAPSKAUS!!! Skjedde dette deg? Det gleder meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Drakk for første gang i går. Våknet med andre klær en jeg hadde på i går, ondt i hode og er kommet meg hjem fra der vi drakk ( 1 time unna hyblen ) Huff Opplevelsene blir garantert bedre og bedre etter hvert! Evt værre, så du kan like godt slutte med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Vell, jeg skal ut og drikke i kveld også, men da skal jeg ikke drikke like mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ja. Du kan glede deg til du mister mobilen din og sover på trappa ute i regnet fordi du ikke greier å låse opp døra. Bedre. LAPSKAUS!!! Eller til du sovner utendørs midt på kaldeste vinteren kun i ført dress. For eksempel sovner i skogen på vei hjem eller sovner på gata utenfor en butikk på nyttårsaften, med en tom Moët et Chandon-flaske i hver hånd og sigar i kjeften. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Vell, jeg skal ut og drikke i kveld også, men da skal jeg ikke drikke like mye. That's what they all say, isn't it? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Vell, jeg skal ut og drikke i kveld også, men da skal jeg ikke drikke like mye. That's what they all say, isn't it? Hehe er vell det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Evt værre, så du kan like godt slutte med en gang. Kjedelig! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Da var det klart for innflytningsfest i leiligheten! BOUNCE! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Du vet du har sovet dårlig når du er mere støl og sliten når du står opp enn før du la deg.. Signed Fy faen, våkna akkurat, i nevnte form. PIKA PIKA, PIKACHUU! /pokemon Endret 3. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg