After Dark Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Har vært oppe lenge jeg, men ikke på maskinen hele tiden. Sover man lenger enn til kl. 12:00 er man forøvrig et murmeldyr. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Vært oppe siden 07:00. Mvh Necrosodomic Proctólogo, en ekte mann. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Her ringte vekkerklokken kl. 06:00. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ringeklokke så tidlig er uaktuelt. Fy faen! Men det er jo null stress, har hverken ringeklokke eller mobil uansett. Hill! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Goood morgen alle sammen Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fant dette på finn.no , mindfuck http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=29819196 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ringeklokke så tidlig er uaktuelt. Fy faen! Men det er jo null stress, har hverken ringeklokke eller mobil uansett. Hill! Var en grei tid. Liker både tidelige morgner og sene kvelder. Ikke den beste kombinasjonen, men det går fint i helgene. Har alltid enten ringeklokken eller mobilen på. Kjedelig å sove for lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Deilig å sove lenge. Når man har fri skal man sove leeenge og kose i senga Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg koser meg ikke når jeg sover mer enn 9 timer. Våkner og føler meg helt jævlig. :| Som nå. Sov 11 timer, helt for grønnjævlig. Føles som om jeg har sovet 2 timer. o_O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Å sove lenge er overvurdert. Og å relære seg skikkelig touch er overvurdert. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fant dette på finn.no , mindfuck http://www.finn.no/f...nnkode=29819196 What the hell is that? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Å sove lenge er overvurdert. Og å relære seg skikkelig touch er overvurdert. Ikkje om du har planar om å verte supersekretær. >_> Forøve så veit ikkje eg kva denne "sove lengje"-greia di er. Eg sov til klokka var halv tolv, men ikkje særleg samanhengande. Kvifor hatar postmannen meg? Storebror får den dumme iPhonen sin, men får eg såpa mi? NEIDA. Edit: Eg trur halvbroren min har fridd til dama si. Eg veit ikkje om eg bør gratulere... Endret 3. september 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Du vet du har sovet dårlig når du er mere støl og sliten når du står opp enn før du la deg.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Deilig å sove lenge. Når man har fri skal man sove leeenge og kose i senga Å miste dagen totalt... Nei, den slags er for murmeldyr! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Kvifor hatar postmannen meg? Storebror får den dumme iPhonen sin, men får eg såpa mi? NEIDA. Jeg tror det er pga. den gangen du beit ham i leggen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sør-Koreanere kan film. Fy faen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 http://www.vbs.tv/blog/warlord-trains-chimps-to-hunt-his-enemies-with-machetes Nok en grunn til at jeg er glad jeg bor i Norge. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Forslag til noe god og billig mat jeg kan kjøpe og lage? Lei av grøt på lørdager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Forslag til noe god og billig mat jeg kan kjøpe og lage? Lei av grøt på lørdager. Grønnsaksuppe, løksuppe, tomatsuppe, pasta med tomatsaus. Dette lages (med unntak av pastaen) raskt, enkelt og billig fra bunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg