Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Herregud så lite liv her. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Målet er nok ikke akkurat å vinne EM. Målet er vel heller å delta, og dermed se hvor langt man kan komme. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Fy faen, finnes ingenting verre enn norske wannabe-Stureplansrunkere ass. Med svensk lingo, jeg tror jeg dauer. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Herregud så lite liv her. Slapp av, jeg er her nå. Uvant å ikke lenger se Joey Barton... Fy faen, finnes ingenting verre enn norske wannabe-Stureplansrunkere ass. Med svensk lingo, jeg tror jeg dauer. Vi er alle wannabes av ett eller annet... Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 En mørkhudet mann. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 En mørkhudet mann. Du har et problem mister! Søk hjelp! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jasså? Oh yes. Du glemte å poengtere deg istad. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg masserer føtter. Faen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Lycantrophe har så dårlig innflytelse på meg. I morgen skal jeg på polet for å kjøpe særmanns-øl. Blir mer og mer sær, nå er det ca. like før jeg blir nødt til å anlegge snurrebart. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jasså? Oh yes. Du glemte å poengtere deg istad. Hva? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 En mørkhudet mann. That. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Lycantrophe har så dårlig innflytelse på meg. I morgen skal jeg på polet for å kjøpe særmanns-øl. Blir mer og mer sær, nå er det ca. like før jeg blir nødt til å anlegge snurrebart. haha! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Særheten min har gått nedover etter jeg fant minttu Jeg drikker ikke øl etter sprit, da blir jeg kvalm, så da bøtter man bare ned mer sprit i stedet Endret 2. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Særheten min har gått nedover etter jeg fant minttu Jeg drikker ikke øl etter sprit, da blir jeg kvalm, så da bøtter man bare ned mer sprit i stedet Minttu, smaker som det munnvannet som du egentlig alltid har hatt lyst til å bøtte nedpå, men du aldri har gjort. Jeg tør ikke drikke det igjen jeg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Det er min setning Og joda, det drikkes definitivt, en flaske på en liten kveld minus et par tre smiskeshots (rebusløp) og man blir kanakas før 11.30! Endret 2. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Noen som har gode råd til hva man gjør når innvollene prøver å snike seg opp gjennom halsen? Kjennes i alle fall sånn ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7775481 Sjekk videoen... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 "Anime Death Tentacle Rape Whorehouse". Høres lovende ut. Tror jeg må sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg