Bytex Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hjemme er alltid det tryggeste. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Hjemme er alltid det tryggeste. Ja, men jeg liker slåsskamper og jenter. Hmmm, hardt valg. Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Forresten Bundy, har du sovet? så at du gikk offline i dag. Jeg er fortsatt våken. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det er ingen som kan ta fra deg at du er sosial, Bundy 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Haha, husker en lokalradiosending jeg hørte på fra en gokk-plass i nærheten av Lødingen. De intervjuet en lokal fyr om hva han skulle gjøre i helga. Han svarte "Jaaa nei, det blir væl nåkka fæsting og slåssing på lokalet rægne æ me" Endret 2. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 jeg går ut for å trene: noen roper på meg i gangen. jeg snur meg og i trappa i andre etasje. ( snurrtrapp ) hun sier noe jeg ikke hører så jeg spør hva det var. hun sier noe igjen, ser litt rart på meg ( muligens flau. jeg hakke peiling helt ærlig ) også løp hun... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hjemme er alltid det tryggeste. Ja, men jeg liker slåsskamper og jenter. Hmmm, hardt valg. Du er for skinny for kampsport Beste er å bli hjemme Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Forresten Bundy, har du sovet? så at du gikk offline i dag. Jeg er fortsatt våken. Jeg spilte Mass effect 2 Du er for skinny for kampsport Beste er å bli hjemme Hahaha, jeg tåler masse bank, jeg har vunnet alle slåsskamper jeg har vært i btw... ' Aldri fått ordentlig bank heller. Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hahaha, jeg tåler masse bank, jeg har vunnet alle slåsskamper jeg har vært i btw... ' Aldri fått ordentlig bank heller. Biting, kloring og lugging teller ikke Bundy... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Biting, kloring og lugging teller ikke Bundy... Jeg veit. Ang dopverden, jeg har hatt masse slåsskamper ^^ Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Finnes det en dopverden i Lavangen? Endret 2. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Finnes det en dopverden i Lavangen? Oslo Og ja, har nettop ordna ny forsyning på 96 % alt over 60% er regnet som narkotika. Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 troll, den 96% finnes bare i din fantasi. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Forresten Bundy, har du sovet? så at du gikk offline i dag. Jeg er fortsatt våken. Jeg spilte Mass effect 2 Du er for skinny for kampsport Beste er å bli hjemme Hahaha, jeg tåler masse bank, jeg har vunnet alle slåsskamper jeg har vært i btw... ' Aldri fått ordentlig bank heller. Du har aldri vært i fight me mæi Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nå skal jeg breakdance til jeg kommer! DRILLO FOR FAEN. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nå skal jeg breakdance til jeg kommer! DRILLO FOR FAEN. Må du ikke få for høye forventninger... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tviler bare på at Norge kommer til å kvalifisere seg til EM. Men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Og uansett om de gjør det så kommer de neppe langt og vinner hvertfall ikke. Nytter ikke med slikt passningsspill som de holdt på med i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg