Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Satan så lite kaffe jeg tåler. Sitter her å skjelver som et aspeløv jo. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jaja, jeg visste egentlig at ikke burde la en kurder klippe meg. Frem med kjøkkensaksa og barberhøvel Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Haha. Skulen var på "valtorg" i dag, for å høyre på overdrevne løfter frå representantar for dei forskjellige partia. Til og med Erna kom innom. Dei fleste partia var interessante og hadde gode argument og tankar om både Noreg og lokalmiljøet. Så fann vi FRP. Kun ein ting å seie om det: LOL. Verste kjerringa og verste politikken eg har opplevd i heile mitt korte liv. Det blir i vert fall ikkje FRP eg stemmer på, det skal vere sikkert og visst. Til og med bygdisane med caps og kjeledress blei forbanna over dei inni hamperæva stygge argumenta FRP hadde. Vi hadde det også, gikk til en bod før jeg så stygt på dem og gikk. De prøvde å bestikke oss med vaffler, ballonger, sukkertøy og annet nips. Jeg hadde muncha som faen, også sett dumt på dem, og gått. Satan så lite kaffe jeg tåler. Sitter her å skjelver som et aspeløv jo. thats just the drugs Jaja, jeg visste egentlig at ikke burde la en kurder klippe meg. Frem med kjøkkensaksa og barberhøvel Haha, du får hva du betaler for. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jaja, jeg visste egentlig at ikke burde la en kurder klippe meg. Frem med kjøkkensaksa og barberhøvel Finnes det slike oppe i Tromsø også? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Skulle ønske jeg hadde et sted å kræsje i Trondhjem og penger til å bruke på drikkevarer. Da skulle jeg dratt på gratiskonsert med Hopalong Knut (samt den håpløse bergenseren Lars Vaular) i Trondhjem i kveld ... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) EDIT: Upassende Endret 2. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nå var det stille i fjøset! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Sjefen på rimi skal gi meg en sjansje, det betyr at jeg får jobb på rimi (lagergutt) allerede som 15-åring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jenter er håpløse. "Gidder du møte oss på krysset om 5-10 minutter med en boks mais?" En halvtime etterpå kom de, og benekta at de hadde brukt så lang tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fyren jeg sitter på til jobb med er sånn. Ringer og sier "jeg kjører nå, begynn å gå til plassen" (der han plukker meg opp). Står og venter i 20 minutter ekstra, så kommer han. "Måtte ordne noe hjemme først". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jenter er håpløse. "Gidder du møte oss på krysset om 5-10 minutter med en boks mais?" En halvtime etterpå kom de, og benekta at de hadde brukt så lang tid. Jeg ville vært mer nyskjerrig på hva de skulle med maisen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) De skulle vel spise den, også se om den kommer hel ut når de bæsjer etterpå. Evt bruke dem seksuellt på hverandre hvis det var maiskolber. Endret 2. september 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Gleder meg til å ta meg en kald pils. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fikk spørsmål om å bli med ut på byen av tre forskjellige i dag. Skjer ikke, i dag skal jeg kose meg med pappa :-------D Stikker bort til han og drikker meg fin på vin og ser på fotball etterpå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du skal kose med pappa, ja? \o/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du skal kose med pappa, ja? \o/ Sex innenfor familien er bedre enn utenfor! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Familien kjenner deg så mye bedre enn alle andre, og for å ha skikkelig knakende megadeilig supersex må man jo kjenne hverandre godt. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jenter er håpløse. "Gidder du møte oss på krysset om 5-10 minutter med en boks mais?" En halvtime etterpå kom de, og benekta at de hadde brukt så lang tid. Jeg ville vært mer nyskjerrig på hva de skulle med maisen... Sannsynligvis ha i tacoen de med stor sannsynlighet spiser til middag i kveld på hytta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg