Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du blir kalt psykopat på freakforum bundy :p Also. Skal jeg bruke penga på ny pc, eller samsung galaxy S2? Jeg trenger ny mobil samt pc..

Er jeg ikke god til å trolle? :D

 

Får temp bans for ingenting nå, og er på siste tråden, så jeg sprer litt kvalme før jeg blir permbanned. Fun, og jeg har blitt temp banned for falske grunnlag. (nso agrees)

 

Skal jo en del til å bli kalt psycho på FREAKforum. Trolled successfully

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Omg. det er Runar

 

hide yo posts, hide yo troll, runar is comming to town

 

Jeg vil ha Pam i The office. Bryr meg ikke at hu er eldre.

 

 

Hvorfor i faen vil jeg bare ha kvinnfolk fra tv serier / filmer?

 

Mens ei som maser på meg for en time siden f.eks (kom ut en tur da :D) etc ikke bryr meg? :realmad:

 

det er hun jeg har snakka om, hun er nydelig også.

 

Kanskje jeg trives bedre med mine fantasier.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Haha. Skulen var på "valtorg" i dag, for å høyre på overdrevne løfter frå representantar for dei forskjellige partia. Til og med Erna kom innom.

Dei fleste partia var interessante og hadde gode argument og tankar om både Noreg og lokalmiljøet.

 

Så fann vi FRP.

Kun ein ting å seie om det: LOL.

Verste kjerringa og verste politikken eg har opplevd i heile mitt korte liv. Det blir i vert fall ikkje FRP eg stemmer på, det skal vere sikkert og visst. Til og med bygdisane med caps og kjeledress blei forbanna over dei inni hamperæva stygge argumenta FRP hadde.

Lenke til kommentar

Haha. Skulen var på "valtorg" i dag, for å høyre på overdrevne løfter frå representantar for dei forskjellige partia. Til og med Erna kom innom.

Dei fleste partia var interessante og hadde gode argument og tankar om både Noreg og lokalmiljøet.

 

Så fann vi FRP.

Kun ein ting å seie om det: LOL.

Verste kjerringa og verste politikken eg har opplevd i heile mitt korte liv. Det blir i vert fall ikkje FRP eg stemmer på, det skal vere sikkert og visst. Til og med bygdisane med caps og kjeledress blei forbanna over dei inni hamperæva stygge argumenta FRP hadde.

 

Vi hadde det også, gikk til en bod før jeg så stygt på dem og gikk. De prøvde å bestikke oss med vaffler, ballonger, sukkertøy og annet nips.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...