Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplefe har interessant hårfarge, hårfrisyre, stil, og 10 piercinger (hvorav 9 (?) synlige). Ikke rart folk stirrer. Litt gøy å hvisetiske om dem som stirrer, da. ^^

Edit @ Kosmo: Jo det er hun. :wee:

Dette var jeg forsåvidt klar over, jeg lurker i RPP fra tid til annen.

Folk stirret på meg da jeg hadde langt hår i forskjellige farger også, og det var ikke halvparten så interessant som hennes løsning. 8D Stirring må forventes.

Lenke til kommentar
Stebroren min prøver å sende et par gigabyte via MSN. :wee:
på 98% glemmer han seg ut, og logger av eller noe :p
I slike tilfeller er det best å bruke delt mappe-funksjonen. Greit at det går tregere, men om man mister kontakten så tar den opp overføringen ca. på samme sted når man oppnår kontakt igjen.
Lenke til kommentar
I slike tilfeller er det best å bruke delt mappe-funksjonen. Greit at det går tregere, men om man mister kontakten så tar den opp overføringen ca. på samme sted når man oppnår kontakt igjen.
hvorfor ikke heller bruke ftp, eller rett og slett sende i posten :roll: alt er raskere :p
Lenke til kommentar
En time til helg! JAAAA! Gleder meg!!

5min her :p

Planer: Formatere -> Polferd -> fyll -> sove -> fyll -> sove -> daffe -> sove -> ^helg over^

Mye å finne på her ja :thumbup:

Jeg skal gjøre akkurat det samme, bare det blir litt puling med randoms og ingen formatering + litt eting :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Etter en overgang av lønnslippen fant jeg ut at jeg skal ha 3266.8272kr mer enn det står der. Kommer i pluss på neste lønna :) Det er lønnsomt å ikke være carebear noen ganger ^^

Jeg tror folk stjeler fra konto'en min.. Åssen kan e sjekke det? :p

E fikk 10.000 på mandag, og var tom igår, greit at jeg ikke er flink med penger men HALLO!?!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...