Nie Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Alle hater stirrere, men alle stirrer selv. oO Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Nettopp fått meg noen digre høytalere til pc - en. Gleder meg til å spille høyt. Endret 29. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg begynner å fatte hvorfor jeg føler meg beglodd på buss/tog. Jeg er ikke et jævla freakshow, ffs! men du er veldig koselig da Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Stebroren min prøver å sende et par gigabyte via MSN. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Nettopp fått meg noen digre høytalere til pc - en. Gleder meg til å spille høyt. Du endte på dali? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Eplefe har interessant hårfarge, hårfrisyre, stil, og 10 piercinger (hvorav 9 (?) synlige). Ikke rart folk stirrer. Litt gøy å hvisetiske om dem som stirrer, da. ^^ Edit @ Kosmo: Jo det er hun. Dette var jeg forsåvidt klar over, jeg lurker i RPP fra tid til annen. Folk stirret på meg da jeg hadde langt hår i forskjellige farger også, og det var ikke halvparten så interessant som hennes løsning. 8D Stirring må forventes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Uff... Jeg må ut tror jeg. Handle inn middagsmat, mjælk, røyk og ny lighter. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Stebroren min prøver å sende et par gigabyte via MSN. på 98% glemmer han seg ut, og logger av eller noe Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Stebroren min prøver å sende et par gigabyte via MSN. på 98% glemmer han seg ut, og logger av eller noe Nå ja. 98% vil ta et par uker å oppnå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Stebroren min prøver å sende et par gigabyte via MSN. på 98% glemmer han seg ut, og logger av eller noe I slike tilfeller er det best å bruke delt mappe-funksjonen. Greit at det går tregere, men om man mister kontakten så tar den opp overføringen ca. på samme sted når man oppnår kontakt igjen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 I slike tilfeller er det best å bruke delt mappe-funksjonen. Greit at det går tregere, men om man mister kontakten så tar den opp overføringen ca. på samme sted når man oppnår kontakt igjen.hvorfor ikke heller bruke ftp, eller rett og slett sende i posten alt er raskere Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 En time til helg! JAAAA! Gleder meg!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tut tuuuut, nå kjører toget mitt ---- PhoenixHunter: Om du har fått deg skikkelig høyttalere så få opp bilder i Nerdebula-tråden! *Se videre på American Gangster* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 En time til helg! JAAAA! Gleder meg!! 5min her Planer: Formatere -> Polferd -> fyll -> sove -> fyll -> sove -> daffe -> sove -> ^helg over^ Mye å finne på her ja Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) En time til helg! JAAAA! Gleder meg!! 5min her Planer: Formatere -> Polferd -> fyll -> sove -> fyll -> sove -> daffe -> sove -> ^helg over^ Mye å finne på her ja Jeg skal gjøre akkurat det samme, bare det blir litt puling med randoms og ingen formatering + litt eting Endret 29. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Etter en overgang av lønnslippen fant jeg ut at jeg skal ha 3266.8272kr mer enn det står der. Kommer i pluss på neste lønna Det er lønnsomt å ikke være carebear noen ganger ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Etter en overgang av lønnslippen fant jeg ut at jeg skal ha 3266.8272kr mer enn det står der. Kommer i pluss på neste lønna Det er lønnsomt å ikke være carebear noen ganger ^^ Jeg tror folk stjeler fra konto'en min.. Åssen kan e sjekke det? E fikk 10.000 på mandag, og var tom igår, greit at jeg ikke er flink med penger men HALLO!?!? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Dette har skjedd: jeg har hatt mattetime.. den gikk sånn: -Kenneth, få se leksene dine. -har ikke gjort dem. *gi faen grimase* -hvorfor det? -orka ikke -okei, anmerkning for lav innsats. -*gjesp* og når jeg kom hjem så hadde læreren ringt hjem og fortalt det xD Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Nå har jeg laget en påleggtråd !! check it out Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Du endte på dali? Nei, Truth Behringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg