Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kein idè. Jeg kan nesten ingenting om radiosignaler osv. Der må jeg nok lese meg opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ser du blir kalt psykopat på freakforum bundy Also. Skal jeg bruke penga på ny pc, eller samsung galaxy S2? Jeg trenger ny mobil samt pc.. Samsung Galaxy S2 har mange bugs. Styr unna. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Isolat er kjedelig Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg ville gått for en ny PC først, så kan du kjøpe mobil for de penga du har igjen Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Isolat er kjedelig Håper du blir frisk snart Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Da går jeg til banken og sjekker om jeg får tatt ut penger inne i banken. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Takk Hanna. Post hadde nok hjulpet Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Isolat er kjedelig Galskapen må holdes isolert Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Takk Hanna. Post hadde nok hjulpet Hanna bur der ingen kunne tru at nokon kunne bu <3 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Takk Hanna. Post hadde nok hjulpet Post er på vei. I veska mi. Skal poste det om noen timer Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nei.. Da stikker jeg og feier bursdagen min med landskamp og morro i Oslo, ha en fin dag folkens! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Takk Hanna. Post hadde nok hjulpet Hanna bur der ingen kunne tru at nokon kunne bu <3 Jeg er faktisk litt skuffet over at det programmet ikke kontaktet meg nå som de starter med ny sesong Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg skal komme på besøk flere ganger og lage program jeg, holder det? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 ÆÆÆÆ de driver å velger hvilken film vi skal jobbe på nå på skolen. er så spent på om jeg får den jeg vil! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg skal komme på besøk flere ganger og lage program jeg, holder det? hm... ja hvis du lager program om det er det greit! Å har på sånn fin grilldress! DET MÅ DU HA! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) 7500 tatt ut av bank Nå blir det aqua aquarium Jeg kan komme i karnevalutstyr, kan være en Teletubby om ønskelig. Endret 2. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg skal komme på besøk flere ganger og lage program jeg, holder det? hm... ja hvis du lager program om det er det greit! Å har på sånn fin grilldress! DET MÅ DU HA! Nasjonaldrakten på Tysse. Selvfølgelig kommer jeg i det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Eventuelt kan du bruke denne? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg går aldri ut av huset i noe annet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg skal komme på besøk flere ganger og lage program jeg, holder det? hm... ja hvis du lager program om det er det greit! Å har på sånn fin grilldress! DET MÅ DU HA! Nasjonaldrakten på Tysse. Selvfølgelig kommer jeg i det. Herregud jeg må få meg det! LETT Skam at jeg ikke har grilldress enda :/ Jeg og Programvare får få oss like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg